N8 Facebook Sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N8 Facebook Sorunu
Arkadaşlar oncelikle bnen facebook sosyal aglardan baglanıorm nedense 3.5G cekerken bıle sosyal aglar agır yukluyo fotoları vs , ve sosyal aglarda yer bıldırımı yaparken baska bırını daha o duruma etıketlıyebılıyomuyuz ?

ıkıncı bı sorumda sız nerden baglanıosunuz facebooka , neyı onerırsınız, sımdıden tesekkurler

----------Eklendi @ 22:23:24 ---------- Yazıldı @ 21:45:54 ----------

yokmu yardım edebılcek :S

----------Eklendi @ 22:58:39 ---------- Yazıldı @ 22:23:24 ----------

arkadaşlar bu yer bıldırımı soruma cevap verebılcek kımse yokmu :S:S cok aradım bulamadım
 

mcnpl4

Üye
artik facebook kullanmiyirum ama uygulama olarak fmobi yi arastir derim... Suan basim agriyo cok yardim edemiyorum malesef..s

----------Eklendi @ 22:03:29 ---------- Yazıldı @ 22:02:42 ----------

bide facebook browser
 
operadan giriyorum ben gayet kullanışlı..
 
    Konu Sahibi
uygulama olarakmı daha rahat yoksa duz sıteyı yazıp kullanmakmı , bırde su yer bıldırımı olayı baya sorun onu bılen varmı
 

-omer-

Üye
piyasada adam akıllı facebook uygulaması yok ben m.facebook.com yazıp griyorum öyle problem cıkmıyo hocam
 
ovi haritaların 3.08 versiyonunu kurarsan harita programlarından girişi açarsan onda yer paylaşımı var
 
ben bu sitede bulmuştum facebook v1.0.7100 gayet başarılı çektiğin resimleride koyabiliyorsun tavsiye ederim
 

uribaju

Üye
en sorunsuzu web tarayıdan görüntüleme ama fmobi programı da gayet geliştirdi kendini
 
0facebook a girin ordaki uygulamayı deneyin bi de
 
    Konu Sahibi
cok tesekkurler yorumlar ıcın bırsuru yol soledınız hepsını denıcem , ama bıde su yer paylasımı sıkıntım var , evet yer paylasımı yapabılıorm ama baskasını nasıl etıketlıcem o paylasıma :S
 
E flash desteği yokki o cihazda.
 
Bi dakika ya ben konuyu karıştırdım sahur bana iyi gelmiyo.
 
    Konu Sahibi
e yokmu yardım edebılcek bırılerı :S
 

-omer-

Üye
etiketleme olsa harbden iyi olucak bu arada fmobi diyen arkadas fmobi de hala mesajlara cevap veremiyosun,chat istersen fmobinn chat özelliği gercekten hızlı
 
    Konu Sahibi
yok aga sagolasında ısrarla etıketleme arıorm , yokmu yanı sosyal aglarda ??????? , kı bence en kralı sosyal aglardan kullanmak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...