yazgan4333
Üye
n8 dokunmatik ekran sorunu ?????
arkadaşlar öncelikler merhabalar ;
geçenlerde n8 aldım telefon gerçekten çok özellikli çok kullanılşlı bir yapıya sahip ancak dokunmatik ekran il e ilgili ciddi bir sorunum var arama moduna girdiğim zaman dokunmatik ekrandaki silme tuşu çalışmıyor ekrana yazdığınız numaraları silemiyorsunuz klavyedeki bu sorun menünün hiç bir yerinde karşıma çıkmadı ,bugün nokia ya gittim telefonun hafızasını sildiler ve yeni sistem kurdular ancak sorun hala devam ediyor işin ilginç yanı bazen düzeliyor bazen çalışmıyor ve mesela siz 3 numaraya basarken telefon defteri tuşu algınalanıp telefon defterine giriyor bu sorunu yaşayan arkadaşlar varmı ,sizce bir çözümü varmı ne yapmak gerekir teşekkür ederim şimdiden
geçenlerde n8 aldım telefon gerçekten çok özellikli çok kullanılşlı bir yapıya sahip ancak dokunmatik ekran il e ilgili ciddi bir sorunum var arama moduna girdiğim zaman dokunmatik ekrandaki silme tuşu çalışmıyor ekrana yazdığınız numaraları silemiyorsunuz klavyedeki bu sorun menünün hiç bir yerinde karşıma çıkmadı ,bugün nokia ya gittim telefonun hafızasını sildiler ve yeni sistem kurdular ancak sorun hala devam ediyor işin ilginç yanı bazen düzeliyor bazen çalışmıyor ve mesela siz 3 numaraya basarken telefon defteri tuşu algınalanıp telefon defterine giriyor bu sorunu yaşayan arkadaşlar varmı ,sizce bir çözümü varmı ne yapmak gerekir teşekkür ederim şimdiden

