n8 dokunmatik ekran sorunu ?????

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

yazgan4333

Üye
    Konu Sahibi
n8 dokunmatik ekran sorunu ?????
arkadaşlar öncelikler merhabalar ;

geçenlerde n8 aldım telefon gerçekten çok özellikli çok kullanılşlı bir yapıya sahip ancak dokunmatik ekran il e ilgili ciddi bir sorunum var arama moduna girdiğim zaman dokunmatik ekrandaki silme tuşu çalışmıyor ekrana yazdığınız numaraları silemiyorsunuz klavyedeki bu sorun menünün hiç bir yerinde karşıma çıkmadı ,bugün nokia ya gittim telefonun hafızasını sildiler ve yeni sistem kurdular ancak sorun hala devam ediyor işin ilginç yanı bazen düzeliyor bazen çalışmıyor ve mesela siz 3 numaraya basarken telefon defteri tuşu algınalanıp telefon defterine giriyor bu sorunu yaşayan arkadaşlar varmı ,sizce bir çözümü varmı ne yapmak gerekir teşekkür ederim şimdiden
 


crazypaker

crazypaker

Üye
güncelleme bekliceksiniz malesef:(
 

yazgan4333

Üye
    Konu Sahibi
umarım güncelleme ile çözülür yazılım sorunu olduğu aşikar fakat nette bu tip bir sorun ile karşılaşan göremedim aramama rağmen umarım güncelle ile çözülebilir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Kaworu Nagisa
Cevap
1
Görüntüleme
655
suyunsesi
serinaga
Cevap
8
Görüntüleme
1K
serinaga
Cevap
3
Görüntüleme
10K
ancient30
Cevap
0
Görüntüleme
1K
ancient30


Üst Alt