N8 depo hafıza kayboldu yardımm

Sponsorlu Bağlantılar

handsome_22fb

handsome_22fb

Üye
    Konu Sahibi
N8 depo hafıza kayboldu yardımm
Merhaba,

arkadaşlar N8 imi cfw içine birkaç mod ekleyip flashladım şimdi tel depo hafızasını görmüyor:ağlarım:
ne yaptıysam düzelmedi.. downgrade yaptım, orjinal flash attım yine düzelmedi lütfen yardımm
[/URL][/IMG][/URL][/IMG]
 


synergy11

synergy11

Üye
navi den n8 in tüm doslayalarını indir otomatik işaretli olanlarla birlikte diğerlerinide indir.20 tane falan dosya olmuş olcak onlarla dead phone olarak flasla sorunun düzelir :) hadi kolay gelsin :)
 
  • Beğen
Tepkiler: handsome_22fb
handsome_22fb

handsome_22fb

Üye
    Konu Sahibi
telefon normale dönmüştür teşekkürler hocam:alkis
 
synergy11

synergy11

Üye
ne demek :)
 
bayram yazıcı

bayram yazıcı

Üye
:locked:
 

kilisli9

Üye
aynı sorun bendede var depo hafızası kullanılıyor yazıyor hiç bir işlem yapamıyorum telwfonu kapatıp birsüre sonra açlnca normale dönüyor üç beş defa format attım olmadı biçimlendirdim olmadı telefonumu ve sizleri çok seviyorum lütfen yardım edin yıllardır maxicep üyesiyim sizlerden çok fayda gördüm çok telefon değiştirdim sizi asla teşekkürler şimdiden
 
titanss

titanss

Üye
nasıl yapıcaz ya aynı şey bndede oldu cihaz servisten geldi açtım depo hafıza kullanılıyor falan diyo hiç bişey anladım bu tür işlere yabancıyım bu navi ne demek flashlamak nasıl oluyo lütfen yardımcı olurmusunz ...
 
handsome_22fb

handsome_22fb

Üye
    Konu Sahibi
Yukarıdaki anlatılanı doğruca uygulayın sorun çözülecek..
 

ecmsrccc

Üye
ben tam olarak anlayamadım pek bir bilgim yok telefonla ilgili.. :( lütfenn yardımcı olur musunuz ?? depo hafızanın bazı dosyaları bilgisayardada gözükmüyor :(
 


Üst Alt