aynı sorun bendede var depo hafızası kullanılıyor yazıyor hiç bir işlem yapamıyorum telwfonu kapatıp birsüre sonra açlnca normale dönüyor üç beş defa format attım olmadı biçimlendirdim olmadı telefonumu ve sizleri çok seviyorum lütfen yardım edin yıllardır maxicep üyesiyim sizlerden çok fayda gördüm çok telefon değiştirdim sizi asla teşekkürler şimdiden