N8 Belle yükledim stereo ses çıkışı problemi????

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
.S.W.A.T.

.S.W.A.T.

Üye
    Konu Sahibi
N8 Belle yükledim stereo ses çıkışı problemi????
merhaba arkadaşlar telefona belle türkçe yükledim telefona kulaklık takıyorum sorun yok fakat stereo ses çıkışına televizyona ve ses sistemine bağladığım kaployu takıyorum ses gelmiyor....annada sıkıntı yoktu....kullandığım kabloyu başka cihazlarda denediğimde sorun yok....sıkıntı nerde???
 

serkanet

Üye
televizyonun ayarlarından ses çıkışını hoperlore alman lazım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt