.S.W.A.T.
Üye
N8 Belle yükledim stereo ses çıkışı problemi????
merhaba arkadaşlar telefona belle türkçe yükledim telefona kulaklık takıyorum sorun yok fakat stereo ses çıkışına televizyona ve ses sistemine bağladığım kaployu takıyorum ses gelmiyor....annada sıkıntı yoktu....kullandığım kabloyu başka cihazlarda denediğimde sorun yok....sıkıntı nerde???
