N8 almam için bana neden söyleyin ?

  • 23 Ekim 2010
  • 3639 Okunma
  • 15 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. ben n8 multimedia açısından cok mükemmel görüyorum ancak elimde n900de var öyle bi özellik deyinki n900e kıyaslama imkanım olsun

    *Lütfen kamera ve symbian3 demeyinde

    bunun dışında bana bi güzel özellik söyleyin eğer gerçekten mükemmel ise almayı düşünüyorum

    bu arada bataryanın cıkması için arka kasanın sökülmesi gerekiyormus :hmmm nasıl oluyor
     


    Yazan: Anußis
  2. USB On-The-Go özelliği ve mkv video oynatma desteği...
     
  3. ikiside var kardeşim mkv izliyorum filmleri usb on the go da var anlatımı meego destekde ve ayrıca cd yazmışlar onuda anlatıyorlar linux olduğu için yazmışlar oturup.

    --------------- Ekleme ---------------

    elinde n900 varsa ne istiyorsun daha :D ek olarak hd video kayıt 12 megapixel kamera hdmi dolby teknolojisi var ekran amoled ve ek birkaç özellik daha bunların yanında n900 ün artıları başka kulvarda bu cihaza ağır basıyor tabi internet işlemci hafıza gibi özellikleri daha iyi n900 sende biliyorsun . tabi linux ya cihazımız her bir şekle giriyor ps3 kırıyor düşünce gücüyle arama gibi şeylerde geliyor iyi yani
     
  4. N900 ün varsa niye n8 alacanki
     
  5. fm transmitter,usb charger falan
     
  6. Nokia N8'de bataryayi kendiniz cikartamiyorsunuz. Eger batarya ile ilgili herhangi bir sorun olursa yetkili bir teknik servise goturmeniz gerekiyor. Kasayi kendiniz acarsaniz garanti disi kaliyor.

    Telefonu kullanirken herhangi bir nedenden dolayi cevap vermeme, donma durumu meydana gelirse 8 sn boyunca acma kapama dugmesine basili tutmaniz gerekiyor. 8 sn sonra telefondan ard arda 3 kez titreme geliyor ve telefon yeniden baslatiliyor.

    N8 ve N900 tamamen farkli platformlar. Iki cihazin birbirine karsi ustunlukleri var.
    N8'in kamerasini ve symbian demeyin demissin, ne dememizi bekliyorsun?

    Ekrani bastirmatik degil, dokunmatik.. Coklu dokunma destegi var.
    Bluetooth mouse ve klavye haricinde USB mouse klavyeyi de destekliyor.
    Bluetooth 3 farki var.
    HD televizyonlara baglanabiliyor/tuplu televizyonlara da baglanabiliyor.
    Sim karti takmak icin pili cikartmak zorunda degilsin.
    Symbian V5 programlarinin cogunu destekliyor.
    Arkadaslarin dedigi gibi radyo yayini da yapabiliyorsunuz. Asagidaki videolari sabirla izlemenizi tavsiye ederim.

    Nokia N8 Review (feat. FM Transmitter) -
    http://v.youku.com/v_show/id_XMjE1ODgwMDA4.html
    http://v.youku.com/v_show/id_XMjE2MTU4MDAw.html

    Bir bilgisayar olarak Nokia N8: http://v.youku.com/v_show/id_XMjE1OTE4Mjc2.html

    Bu da kendi telefonumla cektigim HD video ornegi, kendi cekimimdir, bakmayin cinliler olduguna :)
    Video sitedekinden cok cok daha net ve akici aslinda ama upload edince kalite mecburen sitenin destek verdigi cozunurluklere dusuyor. Yine de birseyler ifade eder:

    http://v.youku.com/v_show/id_XMjEzMDg2MjU2.html
     
  7. arkadaşım iyi güzel anlatıyorsunda symbian 3 veya 4 de cıksa görüyoruzki flash player asla gelmeyecek gibi !

    o yüzden ve ben bi yerde okudum yanında iki özel dişli torna vida veriyorlar onunla arka kapak cıkıyormus. bildiğin gibi symbianlarda seninde dediğin gibi takılma donma gibi bi takım sorunlar var bunları dert ediyorum ! usb özelliği n900dede mevcut

    şimdi demek istediğim n8 şimdi çok pahalı bir fiyata cıkacak ve n900e göre bakıyorumda pek ahım şahım özellik yok acıkcası sadece iphoneye biraz rakip olabilmek için ugraş veriyor. ben iphone taraftarı değilim ancak öyle gözüküyorki n8de hayal kırıklığı olacak gibi :( neden derseniz

    3 kişiselleştirilebilir ekrana daha yeni geçti n8 ile ancak HTClerin yenilerinde 7 ekrana kadar ekran yapabiliyorsunuz

    ve tekrar öyle gözüküyorki n8de ahım şahım değil
     
  8. Sen de iyi guzel anlatiyorsun bu arada... Senin de edebiyat supermis :) Flash 4 (flash 10.1) N8 ile geldi, nereye hangi flash player gelmeyecek gibi???

    Sevgili kardesim, ne yapacaksin o kadar kisisel ekrani bilmiyorum da, bence sende N900 varsa hicbirsey alma.

    Yoksa da alma.. :)

    Sen saniyorum gercek hayalkirikliklarini hic yasamamissin, 7 tane degil de 3 tane ev ekrani var diye insan hayalkirikligina ugrar mi hic.. kendinin kiymetini bil oyle basit seyler icin hayal kirkiliklarina ugrama..

    Ben sahsen 2. ve 3. ev ekranini hic kullanmiyorum bile..

    Bir de anladigim kadariyla kim ne derse desin sen zaten herseyi biliyor ve aslinda kararsiz vs de degilsin..

    N900 fiyati su anda 650 tl burada, N8 fiyati 1000 TL, Iphone 3Gs fiyati 1400 tl ve iphone 4 fiyati 1800 tl
     
  9. İnsan görmek istediğini görür istemediğini görmez senin alasın yoksa N8 altın yumurtlasada beğenmezsin
     
  10. Paran çok geliyordur :) Bekle hiç acele etme. Büyük ihtimal versiyon 2 N8'ler gelecek daha UYGUN fiyata hemde.. Ama acele etme...
     
  11. v2 n8 ler rahat 800 tl den gelir v3 n8ler gelirmi bilemem artıq
     
  12. aga 800 tl mi nasıl olacak o x6 şuan 800 tl zaten :S 12 mp kamera var :D vay anasını nasıl o kadar ucuz olacakki
     
  13. :hmmm
     
  14. Karışmayın alsın bi dandik telefon görsün bi neden söyleyin diyor bide tartışıyor :D


    --------------- Ekleme ---------------

    V2 den bahsediyor V3den değil..Hem N8 çıkınca x6 400 500 e kadar düşer..
     
  15. iyiki sorduk ha xaera ... :D o kadar para verip sonra bi seyden dolayı hayal kırıklığına ugramayalım..

    n97de ilk cıktıgında mükemmel diyorlardı bi baktık nokianın ceosu n97bizim için hataydı diyor.
     
  16. :oke::oke::oke:
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
17/11/2018 - 01:00