n79 v32.002 Sürümü Çıktı !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

JoGa

Üye
    Konu Sahibi
n79 v32.002 Sürümü Çıktı !
Arkadaşlar konudanda anlaşıldğı gibi n79'un v32.002 sürümü çıkmış bulunmakta
Sadece Rehbere SIM Hafızasını kopyalama adında bir özellik oldğunu yazmışlar
Sürümü güncellemek isteyen arkdaşlarım Ovi Suitten güncellemelerini yapabilirler :)
 
fatih982

fatih982

Üye
iyide bu güncelleme benim bildiğim çoktandır var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt