mhmtozturk
Üye
N79 hafıza kartı sorunu.
Arkadaşlar 4 gün önce sıfır n79 aldım yanında 4gb hafıza kartı geliyor hepinizin bildiği gibi ewet burda sorun yok sorun hafıza kartında kartı kart reader la açamıyorum en başta sorun bu kabloyla baglayabiliyorum ancak ondada zaten hiç kullanışlı degil kartımı alıp telefonsuz içine bişi atamıyorum sonra içine attıgım müzikleri dinlediğim müzükleri zaman geçiyor tekrar açıyorum dinlemek için çalınamıyor diye sorun veriyor acaba benmi bilmiyorum bukartın kart readerla açılmaması normalmı nokia bunudamı engellemiş sadace kabloylamı atılabiliyor başına gelen bilen birisi yardım etsin lütfen kullanılmıyor boyle..
[Yeni bir card reader sorunu çözdü (yüksek kapasiteli okuyucu)]

[Yeni bir card reader sorunu çözdü (yüksek kapasiteli okuyucu)]




