N79 hafıza kartı sorunu.

Sponsorlu Bağlantılar

mhmtozturk

mhmtozturk

Üye
    Konu Sahibi
N79 hafıza kartı sorunu.
Arkadaşlar 4 gün önce sıfır n79 aldım yanında 4gb hafıza kartı geliyor hepinizin bildiği gibi ewet burda sorun yok sorun hafıza kartında kartı kart reader la açamıyorum en başta sorun bu kabloyla baglayabiliyorum ancak ondada zaten hiç kullanışlı degil kartımı alıp telefonsuz içine bişi atamıyorum sonra içine attıgım müzikleri dinlediğim müzükleri zaman geçiyor tekrar açıyorum dinlemek için çalınamıyor diye sorun veriyor acaba benmi bilmiyorum bukartın kart readerla açılmaması normalmı nokia bunudamı engellemiş sadace kabloylamı atılabiliyor başına gelen bilen birisi yardım etsin lütfen kullanılmıyor boyle..


[Yeni bir card reader sorunu çözdü (yüksek kapasiteli okuyucu)] ;);)
 


aLone

aLone

Üye
vala ben usb kablosuyla atıyorum hep yavaş oluyo biraz ama olsun
 
chacked

chacked

Üye
vala bende de şöyle bşiyler oldu telefona baya müzik attım nerdeyse 4gb yi doldurdum sonra müzik çalardan müzik kitaplığnı yenil dedim ve sistem hatası verdi neyse sonra format attım , güncelledim fakat sorun halendaha devam ediyor hafıza kartını çıkarıyom müzik çalardaki şarkılar kayboluyor takıyorum yine geri geliyorlar diceksnz ki ee normaldir şarkıların hafıza kartında , hepsini sildim sildiğim halde şarkıları var olarak gösteriyor yenile deyincede yenilenemedi diyor :S S: boşuna hafızadan yiğor :S
 

cirkinn

Üye
bo hafıza kartını nokyadan başka elefolar bazen tanımıyorlar ve en iisi usb kablosuyla veri ektarımı yapmak biraz geçte atsa en ii çözüm ben bu teleondan 2 tane aldım ve çok memnunum msj yazması hariç onun çide garatiye gönderdim bide bu telefonun tuşları çok hassas ona da dikat edin arama tuşu vs düşebiliyo.. çok hassas bi tlfn...
 
career_man

career_man

Üye
ben hafıza kartımla böyle sorunlarla karşılaştığımda telde biçimlendiriyorum
 
mhmtozturk

mhmtozturk

Üye
    Konu Sahibi
vala bende de şöyle bşiyler oldu telefona baya müzik attım nerdeyse 4gb yi doldurdum sonra müzik çalardan müzik kitaplığnı yenil dedim ve sistem hatası verdi neyse sonra format attım , güncelledim fakat sorun halendaha devam ediyor hafıza kartını çıkarıyom müzik çalardaki şarkılar kayboluyor takıyorum yine geri geliyorlar diceksnz ki ee normaldir şarkıların hafıza kartında , hepsini sildim sildiğim halde şarkıları var olarak gösteriyor yenile deyincede yenilenemedi diyor :S S: boşuna hafızadan yiğor :S

seninkiyle tam olarak aynı olmasada bende benzer bir sorunla karşılaşıyorum h
karta müzik atıyorum ben şarkıların isimleri sonra soyleyen sanatcının resmini falan hep düzeltirim koyarım neyse tel bazı resim boyutlarını kabul etmiyor ve oşarkıya geldiğinde hemen müzük çaları kapatyıyor hi,ç bir tuşa basmassan şarkı devam ediyor bir tuşa basarsan kesiliyor. oyuzden bende resimleri hep kare koyuyorum yanı eni ve uzunlugu aynı olan seyler koyuyorum sorun gidiyor.
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
Arkadaşlar çözümü söyleyim bu kartlar yani 4gb tın üzerindeki kartlar SDHC diye geçer yani High capacity türçesi yüksek kapasiteli hafıza kartları.Bu kartları her okuyucu görmez çünkü SDHCdir.
Bu kartları mümkünse kendi orjinal SD dönüştürücüsünde ve mümkünse yeni sistem kart readerlarda deneyin elinizde imkan varsa orjinala okuyucu alın.
Örnegin:
Bende Sandisk 8gb class6 micro sd var bu kartı normal SD ye takıp kart readere taktıgımda okumuyor çünkü her kart okuyucu SDHCyi desteklemiyor.
Ama ben alırken yanında verilen HC destekli okuyucusu sayesinde okuyor.
resmi

Diger bir çözüm ise hafıza kartını okuyucuya takın ve format atın eger okuyucuda görmezse telefonda format attıktan sonra tekrar pc ye takıp deneyin eger yine olmazsa o kartta sorun vardır hemen bir nokia şhoptan degişim talep edin.:oke:
 
mhmtozturk

mhmtozturk

Üye
    Konu Sahibi
Açıklama için teşekürler anl_tr ben zaten sorunu halletmiştim saolasın.
 
GrabellA

GrabellA

Üye
müzik çalarda bikaç sorunla arkda karşılaşıo ama bende uğraştım olmadı :D
 
chacked

chacked

Üye
Arkadaşlar çözümü söyleyim bu kartlar yani 4gb tın üzerindeki kartlar SDHC diye geçer yani High capacity türçesi yüksek kapasiteli hafıza kartları.Bu kartları her okuyucu görmez çünkü SDHCdir.
Bu kartları mümkünse kendi orjinal SD dönüştürücüsünde ve mümkünse yeni sistem kart readerlarda deneyin elinizde imkan varsa orjinala okuyucu alın.
Örnegin:
Bende Sandisk 8gb class6 micro sd var bu kartı normal SD ye takıp kart readere taktıgımda okumuyor çünkü her kart okuyucu SDHCyi desteklemiyor.
Ama ben alırken yanında verilen HC destekli okuyucusu sayesinde okuyor.
resmi

Diger bir çözüm ise hafıza kartını okuyucuya takın ve format atın eger okuyucuda görmezse telefonda format attıktan sonra tekrar pc ye takıp deneyin eger yine olmazsa o kartta sorun vardır hemen bir nokia şhoptan degişim talep edin.:oke:

paylşm için tşkr ederim dediğini uyglcm şu cihazıda almak lazım =)
 
cozturk

cozturk

Üye
Arkadaşlar çözümü söyleyim bu kartlar yani 4gb tın üzerindeki kartlar SDHC diye geçer yani High capacity türçesi yüksek kapasiteli hafıza kartları.Bu kartları her okuyucu görmez çünkü SDHCdir.
Bu kartları mümkünse kendi orjinal SD dönüştürücüsünde ve mümkünse yeni sistem kart readerlarda deneyin elinizde imkan varsa orjinala okuyucu alın.
Örnegin:
Bende Sandisk 8gb class6 micro sd var bu kartı normal SD ye takıp kart readere taktıgımda okumuyor çünkü her kart okuyucu SDHCyi desteklemiyor.
Ama ben alırken yanında verilen HC destekli okuyucusu sayesinde okuyor.
resmi

Diger bir çözüm ise hafıza kartını okuyucuya takın ve format atın eger okuyucuda görmezse telefonda format attıktan sonra tekrar pc ye takıp deneyin eger yine olmazsa o kartta sorun vardır hemen bir nokia şhoptan degişim talep edin.:oke:
SEN ÇOK BİLGİLİ BİRİSİN SENİ TEBRİK EDİYORUM...YAPTIĞIN AÇIKLAMA İÇİNDE TEŞEKKÜR EDİYORUM...(BN BİLİORUM AMA ARKADAŞLARI AYDINLATMIŞSIN.):op::op::op::op:
 
mhmtozturk

mhmtozturk

Üye
    Konu Sahibi

halit066

Üye
normal cart readr görmüyor ama laptopto normal görüyor
 

156asd156

Üye
kardes aynı sorunu bende yasıyom onu telefoncuya sordum dediki nokia onu engellemis yani sadece usb le atıyon ben pc suitle urasmıyom direk depolama yapıp atıyom baska care yok
 
mhmtozturk

mhmtozturk

Üye
    Konu Sahibi
kardes aynı sorunu bende yasıyom onu telefoncuya sordum dediki nokia onu engellemis yani sadece usb le atıyon ben pc suitle urasmıyom direk depolama yapıp atıyom baska care yok


bende oyle yorumlamıştım kendimce ama başka card reader la deneyince baktım engelleme falan yok her okuyucu her kartı okumuyor yukarda zaten arkadaşımız açıkladı o konuyu başka bir kart okuyucu ile dene derim ben.
 

darkchillaaa

Üye
abi bende n79 war. cardreader la gayet güzel dosya atabiliyorum hiçbi sorun yok
 
ahmetfeat

ahmetfeat

Üye
arkadaşlar bende hafıza kartına format attım içindekiler lazım bana hafıza kartının içindekiler lütfen olan zip olarak mail atsı alayım bir zahmet
 

nişancı_08

Üye
abi bende n79 war. cardreader la gayet güzel dosya atabiliyorum hiçbi sorun yok

Bu elektronik cihazlar böle mi oluo anlamıorum ki birinde çıkan sorun diğerinde cıkmıo karar vermekte zorlanıoruz yauv :allalla:
 

Benzer Konular



Üst Alt