N79 Ekran Sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

canertam

Üye
    Konu Sahibi
N79 Ekran Sorunu
SelamınAleykum dostlar hayırlı geceler. Bi sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler hepinize
N79 telefonum var kullanımından gayet memnunum fakat 2 gün önce çay döküldü ve ekranına girdi şimdi ekranda lekeler oluştu. Telefonda şimdilik bi sorun yok ama ekranı nasıl düzeltebilirim :S silmeyi denedim, fayda etmedi
NOT: Konunun yeri burası değilse kusura bakmayın
 
lekeler oluştuysa sıvı daha aşşagıya inmiştir telefoncuya götür halleder
 

Ocean258

Üye
sen kendın ugrasma bence gotur bı telefoncuya onlar halleder..
 
Dostum çay döküldü diyorsun.. onun için senın cok ugrasman gerekıcek hatta kurtaramassın bıle.. bence sen tamırcıye götür.
 

canertam

Üye
    Konu Sahibi
kurtarmalık sorun yok sadece ekranda lekeler var. örneğin; beyaz ekranda çok belli oluyo ama görüntüde falan bi sıkıntı yok çok şükür, sadece o lekeler görünsün istemiyorm beni rahatsz ediyo sinirlerim oynuyo
 
abi kapağı çıkartıp sildiysen telefoncuya gitmesi lazım çıkartmadıysan çıkart öyle temizle ama çıkartmışsın galiba sildim filan dediğine göre
 

canertam

Üye
    Konu Sahibi
çalıştım ıslak kuru mendil selpak havlu ne war ne yok sildim ama olmadı iz var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...