N73 şarj sorunu..

    Konu Sahibi
N73 şarj sorunu..
Mrh arkadaşlar sorun şu 17 ocak ta N73 cep telefonu aldım ancak şarj sorunu yüzünden moralim bozuk.. tl la yaklaşık 7 - 8 saat internet e takılıyorum şarj full ken 1çubuk iniyor ve diğer 6 çubuk 4 saat anca dayaniyor ,arkadaşım da da bu tl den var çok oynuyor ama 2gün falan gidiyor yardımcı olursanız çok sevinirim arkadaşlar şimdiden çok sağolun..
 

mami24

Üye
valla bence hiç oynamadan bak kac gün gidiyor 4 5 gün giderse normaldir ama aynıysa bence servise götür

bide merakımdan 7 8 saat nasıl internete girion yani paraylamı yoksa su buluth danmı ????
 

cadimm

Üye
bende mami ye katılıyorum...
 

eQooo

Üye
bataryada problem vardır bence,değişik batarya kullanmayı deneyebilirsin..
 
arkadaşım batarya veya sarj hattına bi bak
 

acılık

Üye
benim N73 de çok pil yiyor biraz oyun oynasam 3-4 çubuk birden gidiyor sorun bizdemi acaba
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar n73 pil i çabuk tüketiyor.. tL hiç oynanmadan 4gün falan gitti... Mami kardeş buluttan ben internet para vermem.. herşey için tSk ederim arkadaşlar .. tL i sErviS e götüreCeğim ..
 

hsncl2

Üye
yha bnmkide teli şarja taktım nerden taktıkysam tel de çubuk gidip gelmedi bnde şarkı indirdim gene olmadı bataryamı alsam şarj makinesi
 
ekran ayarlarından ışık ayarlarını %40 a kadar indirin en azından günde 1 defa şarja takarsınız Symbian telefonalrın kaderide bu benm N73 de boyle şuan bile şarjda
 
n73 de şarj problemi var hiçbişekilde paranızı bataryaya veya şarja harcamayın evde 3 nokia şarj var hepsinde aynı 2 de bataarya değişen bişe yok günde 1 kere şarj oluyor telefonu unuttuysanız yandınız giti arama şansınız da yok .
 

mentos03

Üye
aynı prıblem bendede var dün yeni batarya aldım 8 saat gitmedi şimdi bile şarjda )
 
bende N73 kullanıyorum suana dek hıc sarj problemı yasamadım o kadar muzık dınlememe ve nete gırmeme rahmen sarjım dayanıyor
 
    Konu Sahibi
bende N73 kullanıyorum suana dek hıc sarj problemı yasamadım o kadar muzık dınlememe ve nete gırmeme rahmen sarjım dayanıyor

maalesef bende iyice arttı problem

--------------- Ekleme ---------------

bende N73 kullanıyorum suana dek hıc sarj problemı yasamadım o kadar muzık dınlememe ve nete gırmeme rahmen sarjım dayanıyor

aynı prıblem bendede var dün yeni batarya aldım 8 saat gitmedi şimdi bile şarjda )

80tl e orijinal batarya alacağız o da olmaz 24saat şarj yatakta kumsalda
 
herkesın bır sansı vardır onemlı olan o sansı bulabılmektır