Mustafa Dümen
Üye
-
Konu Sahibi
-
bende N73 kullanıyorum suana dek hıc sarj problemı yasamadım o kadar muzık dınlememe ve nete gırmeme rahmen sarjım dayanıyor
bende N73 kullanıyorum suana dek hıc sarj problemı yasamadım o kadar muzık dınlememe ve nete gırmeme rahmen sarjım dayanıyor
aynı prıblem bendede var dün yeni batarya aldım 8 saat gitmedi şimdi bile şarjda)
sız erkeklerde cok sansızmıssınız yaaaamaalesef bende iyice arttı problem
--------------- Ekleme ---------------
80tl e orijinal batarya alacağız o da olmaz 24saat şarj yatakta kumsalda
sız erkeklerde cok sansızmıssınız yaaaa
uzgunum ama veremem bu benım sansım
ne yazıkkı bu aralar pek sansım yokcanın sağolsunşansını kırmak istemem şans hep sende olsun
ne yazıkkı bu aralar pek sansım yok
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?