n73 n-gage

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
n73 n-gage
n73 üme n-gage 2.0 yüklemiştim en basşta açıyodu trial version yazısını kaldırmak için patch yükledikten sonra girmemeye başladı. Şimdi n-gage i yüklerken de güncelleme hatası diyo yardım ederseniz sevinirim

----------Eklendi @ 17:18:15 ---------- Yazıldı @ 16:58:32 ----------

tamam çözdüm sorunu n-gage 2.0 isteyen pm atsın yazarım
 

waycell

Üye
bu olaya çok kızıyorumcvp almak için her türlü yazarsınız cvbı buluncada ben cvbı buldum deyip konuyu kapatırsınız.ne yaptığını anlatsanda aynı sorunu olanlarda faydalansa.programı kaldırıp tekrar kurdum demek bu kadar zormu
 
    Konu Sahibi
konu nasıl kapatılıyo aradım ama bulamadım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...