smtbkr
Üye
N73 Hafıza Kartı Sorunu
N73 hafıza kartımı öncelikle bi kaç kez aldım değiştirdim her taktığımda hafıza kartını bozdu telefon gittim değiştirdim düzgün çalışıyodu 1gb tamamına yakını doluydu. 1 hafta önce kadar bi ara kasmaya başladı telefon kullanamamaya başladım. Ardından hafıza kartı çıkar demişim gibi telefon uygulamalar kapatılıyor dedi kullanım dışı etti hafıza kartını. Bozulmadı ancak; mesela 400 mb veri aktarıyorum hafıza kartına, müzik çalara girdiğimde veya galeriden hafıza kartı içindeki bi resim veya videoyu açmaya çalıştığımda otomatik olarak uygulamalar kapatılıyor diyo ve ardından da Hafıza Kartını Çıkart seçeneğinden önce hafıza kartının çıkartılması tehlikelidir gibisinden bi yazı geliyo. Ne yapmalıyım ? Servise gitmek istemiyorum öncelikle söyliyim. Format attım. Virüs taramasından geçirdim. Biçimlendirme yaptım. Versiyon son şu anda. Lütfen acil yardım.
