1_9_0_5
Üye
N73 erişim noktaları görünmüyor
merhaba arkadaşlar;
n73'üme GnuBox kurmaya çalışıyordum; aniden program kayboldu;
şimdi menü>araçlar>ayarlar>bağlantı>erişim noktaları'nı açamıyorum,
internete bağlanmak istediğimde telsim wap'tan girmeye çalışıyor; oradan da değiştiremiyorum,
ne yapabilirim?
n73'üme GnuBox kurmaya çalışıyordum; aniden program kayboldu;
şimdi menü>araçlar>ayarlar>bağlantı>erişim noktaları'nı açamıyorum,
internete bağlanmak istediğimde telsim wap'tan girmeye çalışıyor; oradan da değiştiremiyorum,
ne yapabilirim?
