N73 erişim noktaları görünmüyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
1_9_0_5

1_9_0_5

Üye
    Konu Sahibi
N73 erişim noktaları görünmüyor
merhaba arkadaşlar;
n73'üme GnuBox kurmaya çalışıyordum; aniden program kayboldu;
şimdi menü>araçlar>ayarlar>bağlantı>erişim noktaları'nı açamıyorum,
internete bağlanmak istediğimde telsim wap'tan girmeye çalışıyor; oradan da değiştiremiyorum,
ne yapabilirim?
 


o'azis

Üye
konuyu ne zaman açmışsın ve cevap veren yok sanırım en basit yolu telefona format atmak aynı hatayı bende yaptım keşke yapmasaydım şu anda erişim noktaları menüsüne girilmiyor sanırım ya virüs yada girilen ayarlar o menüyü kilitledi ustalar formatsız düzeltilemez mi bir el atın
 

dj eşref

Üye
kardes su sekılde olacak aynısını yaparsan duzelır MENU/INTERNET/SERVISLER/ACILAN SAYFAYI IPTAL DE/SECENEKLER/AYARLAR/ERISIM NOKTASI/VODAFONE LIVE/SECENEKLERDEN CIKIS/TEKRAR SECENEKLERDEN CIKIS DE tamam dır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt