N72 Müzik Tuşunu Değiştirin!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
M.H.Orhan

M.H.Orhan

Üye
    Konu Sahibi
N72 Müzik Tuşunu Değiştirin!
Arkadaşlar Forumda aradım ve bulamayınca eklemeye karar verdim
N72 Kullanan birçok kullanıcı kendi müzik çalarının yavaş açılmasından ve yükses ses vermemesinden dolayı Mp3 programları kullanıyorlar
Ama müzik tuşu hep boş yere orada duruyor
Tabi arada yanlışlıkla dokunuyoruz, bekle işin yoksa tel rahatlasın diye,
İşte Bu sorunun çözümü
N70 te bulunan multimedya tuşunun programlanabildiğini bilmeyenler vardır
Bu program da aynı özelliği N72 ye getiriyor

Orjinal Program olduğu için key ***** vs istemez, Tüm N72 lere uygun
Güle Güle Kullanın



Teşekkürü Esirgemeyin:D
 
  • Beğen
Tepkiler: trk1905 ve ultraslan0102


worldcild

Üye
n70 deki mm tusu ayrıntılarını bılıodum..am n72 de bu özelliğin olmadıgını bilmiyordum...n72 si olan arkadaslara tavsıyem programı yuuklesınler...paylasım ıcın saol dostum...süper gidiyosun
 
kenan_dkaya

kenan_dkaya

Üye
teşekkürler cok güzel bir paylaşım
 
danger03

danger03

Üye
emeğine sağlık
 

esmertanem

Üye
kardesım Allah senden razı olsun cok ıyı dusunmussun bunu ben de telefonu yenı aldım bundan dolayı gerı satacaktım sımdı vazgectım cok sag ol bı de şu goruntu oynatıcına care bulsan 6680 dekı gıbı bı oynatıcı olsa orıjınal cok guzel olur ıyı aksamlar kardes
 
keremerson

keremerson

Üye
Arkadaşlar Forumda aradım ve bulamayınca eklemeye karar verdim
N72 Kullanan birçok kullanıcı kendi müzik çalarının yavaş açılmasından ve yükses ses vermemesinden dolayı Mp3 programları kullanıyorlar
Ama müzik tuşu hep boş yere orada duruyor
Tabi arada yanlışlıkla dokunuyoruz, bekle işin yoksa tel rahatlasın diye,
İşte Bu sorunun çözümü
N70 te bulunan multimedya tuşunun programlanabildiğini bilmeyenler vardır
Bu program da aynı özelliği N72 ye getiriyor

Orjinal Program olduğu için key ***** vs istemez, Tüm N72 lere uygun
Güle Güle Kullanın



Teşekkürü Esirgemeyin:D


bravo kankaa güzel paylaşım :ehe
 
maxiburak

maxiburak

Üye
way bea bu kadar rastlantı olur daha bugün arkadaş bana bunu sormustu
secondert çoq saol ellerin deert görmesin çoq güsel pylsım
 

esmertanem

Üye
kardesım bu buldugun cok guzel bı de su wma plus programını n72 de calsıtırsan cok guzel olacak sımdıden cok tesekkur ederım
 

tasci257

Üye
çok saol kardeş bu benim için iyi oldu
emeğine sağlık

--------------- Ekleme ---------------

yalnız ben bu proyu indiremedim be kardeş
 
ferdix5

ferdix5

Üye
paylaşımlar için tşk
 

featnuri

Üye
error veriyor arkadaşım.ilgilenirsen sevinirim.çok yararlı bi pro bence
 

forever267

Üye
rapird linki patlak lütfen linki yenileyiniz.
 
P0WERTURK

P0WERTURK

Üye
rapirdde sorun var en kısa zamanda yenılersenız lınkı sevınırım.
 

danzi53

Üye
linkkk ölüüü
 

Revengeful

Emekli Yönetici
error
 
haltie

haltie

Üye
link yenilenene kadar :locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt