N72 Format Atıcam Ama Nasıl

    Konu Sahibi
N72 Format Atıcam Ama Nasıl
Arkadaşlar Yardımcı Olun

Telefonda Acaip Düzensizlikler Var Video Çekerken Donuo Ve Atlama İle Geçio

Kamerayı Aççtığımda Açılıo 4-5 Saniye Sonra Kendiliginden Gidio

Yardım Lütfen

İlgilenen Arkadaşlara Teşekkürler....
 
Tepkiler: punqermojo ve fatihmutlu
Kardeş donma olayı büyük ihtimalle RAM dan kaynaklanıyordur.cihazında antivirüs programı,büyük oyunlar,fazlaca tema varsa veya arka planda çalışan fazla program varsa bundanda olabilir.Format 2 şekilde atılır Soft format(*#7370#) hard format ise (*- 3- yes tuşu ve açma/kapama tuşu)ile atılır.buradaki açıklamaları okumanıda tavsiye ederim:Symbian Telefonlarına Format Atmakkolay gelsin
 
ya bnm n72 bi çin malı telefon var burada yazan tüm kodları denedim genede format atılmıyo yapcak başka bişe varmı acaba birde telefona hat takınca şebeke gelir gelmez telefon kapanıyo
 
bak şimdi 2 türlü format şekli vardır biri soft biride hard bn sana hard formatı tavsiye ediyorum tlefon ilk aldıqın gibi olacaktır bak şimdi tlefonu kapatıyorz tamammı ama şarzı olması lazım kapatıktan sonra tlefonun şu 3 tuşuna basılı tutuyorsun *3bide arama tuşuna baslı tutuyorsun ve tepeden açma tuşuna basıoyorsun bu arada parmakların hala basılı olucak ve telefon açıldında yep yenı olucaktır
 

umkarum

Üye
N72 ye format atılıyormu onu söyleyin. Arkadaşlar. Deneyen varmı , boşa uğraşmayalım.

--------------- Ekleme ---------------



Arkadaşlar konu araştırıp yine bu siteden buldum. buradaki muhabbeti dinleyin ve uygulayın sorun çözülüyor. N70 demiş N72 de denedim oldu.

http://www.maxicep.com/symbian-destek/n70-yardim-kilit-kodu-sorun-cozuldu-7-47620.html#post2184859