arkadaşım kullanıyor, aynı sorun video çekiminde anlık duruklama var. Bence %90 nokia son sürüm güncellemeler de oluyor, nokia nın bir stratejini olarak değerlendiriyorum çünkü yeni model almamıza yönlendiriyor. son sürüm elimizden geldiği kadar yüklememeliyiz , telefonu aldığımız da üzerinde bulunan sürümü kullanmamız en mantıklısı.
telefona yüklediği sürümüde V 5.0706.4.0.1 yani son sürüm 21.02.2007