n72 0.facebook sorunu !

  • 11 Mayıs 2011
  • 1572 Okunma
  • 15 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Arkadaşlar ne yaptıysam olmuyor bu 0.face işi giriyorum yorum filan yapmıyor biri yardım etsin :(
     


    Yazan: revolotionn
  2. olmuyor o n72 diyorum.
     
  3. yüklenmiyor mu program ?
     
  4. yükleniyor giriyorm ama 0.faceye girmiyor
     
  5. ya benim n72 var süper 0.faceye giriyo:naughty:(h):evet::aha:
     
  6. olmuyor benim ki :S
     
  7. Yardım eden yok mu :S
     
  8. hangi hatti kullanıosun eğer vodafone ise erişim noktasını vodafone live olarak,turkcell wap, ve avea wap ayarlarını kullanman gerekiyo..
     
  9. Turkcell wap kullanıyorum zaten :(
     
  10. garip :S
     
  11. tamam hallettim www silmem gerekiyormuş sildim girdim bide sende facedeyken gelen kutusumu yazıyor mesajlar diye mi ?
     
  12. mesajlar yazıyo artık face ile alakalı o olay
     
  13. benim sertifika yenilemem lazım nasıl yapabilirm
     
  14. gerek yok tlf un tarihini geri al öyle yüklemeyi dene ;)
     
  15. Ben bu programı yükledim ve telefonum çöktü 2 aydır çalışmıyor formatıda kabul etmiyor açılmadığındanda yazılım yükleyemiyorum gitti telefon :(
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
23/09/2018 - 17:03