borland
Üye
n70de msne giremiyorum yardım.
n70 kullanıyorum uzun zamandır ama yaklaşık 2 yıldır msne giremiyorum internete girebiliyorum dosya indirebiliyorum ama msne giremiyorum her türlü msn programını denedim x-messenger,windows live messenger,kanka msn, agile messenger hiç biri fayda etmedi.. bilen yardım edebilir mi ?
