n70de msne giremiyorum yardım.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

borland

Üye
    Konu Sahibi
n70de msne giremiyorum yardım.
n70 kullanıyorum uzun zamandır ama yaklaşık 2 yıldır msne giremiyorum internete girebiliyorum dosya indirebiliyorum ama msne giremiyorum her türlü msn programını denedim x-messenger,windows live messenger,kanka msn, agile messenger hiç biri fayda etmedi.. bilen yardım edebilir mi ?
 


borland

Üye
    Konu Sahibi
her zaman oldugu gibi zaman aşımı hatası veriyor
 
Hades92

Hades92

Üye
Arkadasım tele virusde girmis olabilir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt