Telefon Tavsiyesi N70 mi 5310 xpress music mi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kahramanbey35

Üye
    Konu Sahibi
N70 mi 5310 xpress music mi
arkadaslar bende n70 satıp 5310 xpress music almayı düşünüorum sizce napayım yani n70 mi daha iyi 5310 xpress music mi
 


hayabusa77

hayabusa77

Üye
bence hiç alma n70 5130 dan daha ii bi telefon

--------------- Ekleme ---------------

özür dilerim 5130 yazmışm 5310 anla işte
 
bafralimk

bafralimk

Üye
bence böle bişe yapma 5310 kibar ince ama ses yok kamera hemen hemen aynı ayriyetden senn ön kameranda var n70 biraz kalıplı telefon ama o özelliğe göre iyi ama telefonum sağlam deil hatası var diosan yarın birgün elimde aklır diosan ozaman bozulmadan değiştir ama sorunu yoksa değişme
 
Emre-45

Emre-45

Üye
N70 de 3G var ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt