bence böle bişe yapma 5310 kibar ince ama ses yok kamera hemen hemen aynı ayriyetden senn ön kameranda var n70 biraz kalıplı telefon ama o özelliğe göre iyi ama telefonum sağlam deil hatası var diosan yarın birgün elimde aklır diosan ozaman bozulmadan değiştir ama sorunu yoksa değişme