n70 marka telefonum var ulasılamıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

danzel90

Üye
    Konu Sahibi
n70 marka telefonum var ulasılamıyor
slm,benim n70 telefonum var fakat son 2 gundur telefonu arayanlar ulasamıyor ve ben bırını aradıgında baglantı hatası dıyor ayrıca msj atmıyor ve msj da gelmıyor telefona
cekım alanı olmasına karsın bu sorunlar var format attım yınede duzelmedı sızce sorun nedır?
not:bu bı anda oluyor mesela ben telefonla 5 saat felan cok rahat işlem yapıyorum sorun yok ama bı anda boyle bı problem oluyor telefonu acıp kapayınca duzelıyor 1 dk lıgana sonra yenıden arama yapanlar oldugunda ulasılamıyor oluyor aynı sorun tekrar tekrar oluyor yanı
 


Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
Peki başka hatla denedinmi,?
 
Da®kness

Da®kness

Üye
Telefonun versiyonu nedir?Benim N70te eski versiyon varken benzer sorunlarla karşılaşmıştım. Eski versiyonu numarası 5.0638.3.0.1 gibi birşeydi. Phoneix programıyla flaş yazılım attıktan sonra bir daha böyle sorunlarla karşılaşmadım. Şuanki versiyonu 5.0737.3.0.1 Ayrıca telefondaki kurulu uygulamalardan biride buna sebep olabilir. Versiyon bilgisine *#0000# tuşlayıp ulaşabilirsin.

--------------- Ekleme ---------------

Ayrıca phoneix ile yazılım güncellemek istersen bir göz at;
http://www.maxicep.com/symbian-dest...-olmadan-istedigin-dili-sec-yukle-225547.html
 

danzel90

Üye
    Konu Sahibi
versıyona baktım benm versıyon da 5.0638.3.0.1 bu acaba o dedıgınız seyı nerden ındırebılırım ?
baska hatla deneme fırsatım olmadı ama benım hattımı suanda baska bır telde kullanıyorum (1100) hıc bı sorunla karsılasmadım
 
Da®kness

Da®kness

Üye
ilk mesajımda konu linki verdim. Oraya bir göz at.

N70'e Phoneix Servis Yazılımı ile güncelleme yapmak için;

1. Nokia CA-53 USB bağlantı kablosuna sahip olman gerekir. (ürün paket içeriğinde geliyordu, piyasadan bulunabilir)

2. Eğer bilgisayarında Nokia Pc Suite kuruluysa, Phoneix Servis yazılımını kurmadan önce bilgisayardan önce bunu kaldırman gerekir. Phoneix'i kurduktan sonra bilgisayarın N70'i tanıyabilmesi için tekrar Nokia Pc suite kurulumu yapacaksın.

3. Nokia Pc Suite'i nasıl kurabilirim dersen nokia'nın web sitesinden indirebilirsin.
4. Verdiğim linkten konuyu iyice inceleyip yazılım yükleme işine başlamak.

Yapamam diyorsan işin ehli bir telefoncuya yazılım attır.
 

danzel90

Üye
    Konu Sahibi
eyw cok saol
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt