danzel90
Üye
n70 marka telefonum var ulasılamıyor
slm,benim n70 telefonum var fakat son 2 gundur telefonu arayanlar ulasamıyor ve ben bırını aradıgında baglantı hatası dıyor ayrıca msj atmıyor ve msj da gelmıyor telefona
cekım alanı olmasına karsın bu sorunlar var format attım yınede duzelmedı sızce sorun nedır?
not:bu bı anda oluyor mesela ben telefonla 5 saat felan cok rahat işlem yapıyorum sorun yok ama bı anda boyle bı problem oluyor telefonu acıp kapayınca duzelıyor 1 dk lıgana sonra yenıden arama yapanlar oldugunda ulasılamıyor oluyor aynı sorun tekrar tekrar oluyor yanı
cekım alanı olmasına karsın bu sorunlar var format attım yınede duzelmedı sızce sorun nedır?
not:bu bı anda oluyor mesela ben telefonla 5 saat felan cok rahat işlem yapıyorum sorun yok ama bı anda boyle bı problem oluyor telefonu acıp kapayınca duzelıyor 1 dk lıgana sonra yenıden arama yapanlar oldugunda ulasılamıyor oluyor aynı sorun tekrar tekrar oluyor yanı
