By Ali
Üye
-
Konu Sahibi
-
Salih Baba™;1791299' Alıntı:Aslında ben genel bir s60 Fan Club kurmayı düşünmüştüm sadece 6600,n70 vb teller için...Yeni çıkacak oyunlar,Şu ana kadar yapılmış en başarılı oyunların olacağı bir grup düşünüyordum ama hiç vaktim olmuyor...Malum bir de vize haftası...Keşke böyle bir şeyin temelini yazın atsaydım şimdi çok oturaklı bir şey olurdu....
bende katılıyorum n72 olurmu
Hepinize cok tesekkur ediyorum!!!! N70-i Butun dunya bilsin!!!!!!!
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?