McRayne
Üye
n70 browser sorunu, facebook kullanamıyorum. yardım pls
slm arkadaşlar. nokia n70 telefonum var ve turkcell in bedava facebook hizmetinden yararlanmak istiyorum.telefonun kendi browserından 0.facebook.com dan giriş yapıp profilleri falan gezebiliyorum ancak yorum yapıp, mesaj atıp, bişeyler paylaşamıyorum. opera mini yükledim, bolt yükledim, uc yükledim ve facebook u sorunsuz kullanabildim ancak nedenini anlayamadığım bi şekilde ücret kesiliyor 0.facebook.com dan girdiğim halde.. bunun bi çözümü var mı ? ben n70imde para ödemeden facebook kullanmak istiyorum. yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim.


