n70 browser sorunu, facebook kullanamıyorum. yardım pls

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

McRayne

Üye
    Konu Sahibi
n70 browser sorunu, facebook kullanamıyorum. yardım pls
slm arkadaşlar. nokia n70 telefonum var ve turkcell in bedava facebook hizmetinden yararlanmak istiyorum.telefonun kendi browserından 0.facebook.com dan giriş yapıp profilleri falan gezebiliyorum ancak yorum yapıp, mesaj atıp, bişeyler paylaşamıyorum. opera mini yükledim, bolt yükledim, uc yükledim ve facebook u sorunsuz kullanabildim ancak nedenini anlayamadığım bi şekilde ücret kesiliyor 0.facebook.com dan girdiğim halde.. bunun bi çözümü var mı ? ben n70imde para ödemeden facebook kullanmak istiyorum. yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: karagozunal


DSJSPextes

DSJSPextes

Üye
cep telefonun kendi browser tarayıcısından kullanman gerekir.Bölece paran gitmez.Bu kampanya sadece kendi özel tarayıcısıyla ücretsiz çalışır..
 
zaza

zaza

Üye
cep telefonun kendi browser tarayıcısından kullanman gerekir.Bölece paran gitmez.Bu kampanya sadece kendi özel tarayıcısıyla ücretsiz çalışır..
arkadaşın dediği gibi anca kendi tarayıcından girersen ücret kesmez çünkü opera mini gibi programları sistem bilgisayar gibi agılıyor ve sistem sadece cepler için ücretsiz olduğu için sen opera falan kullanırken ücret kesiyor kendi tarayıcından beğenip, yorum yapıp, mesaj atabilirsin ama paylaşamassın
 

McRayne

Üye
    Konu Sahibi
iyi ama n70in browser ında istediğim gibi mesaj atıp yorum yazamıyorum işte. bunun hiç bi çözümü yok mu?
 
zaza

zaza

Üye
iyi ama n70in browser ında istediğim gibi mesaj atıp yorum yazamıyorum işte. bunun hiç bi çözümü yok mu?
ben yazabiliyorum sadece paylaşım olmuyo istersen bir format at talafona
 

McRayne

Üye
    Konu Sahibi
eyw saolun :hmmm
 

JayJayyy

Üye
hard formatı dene.
 
DSJSPextes

DSJSPextes

Üye
Aynn format at ama ilk önce sen ne olur olmaz diye PC Suit programı cepteki dosyaları bilgisayarına yedekle sorun çıkmaz..
 

McRayne

Üye
    Konu Sahibi
hard formatla çözülecek bişe olduğunu sanmıyorum çünkü hem hard ı denedim hem soft u. belli aralıklarla telefonumu yedekliyorum zaten. rm-84 v 5.0735.3.0.1 versiyonu yüklü. henüz türkiyede bu sürüm yok. zaten sürümü yükledikten sora türkçesi de gitti. telefonun en son yazılımını kullanıyorum yani. sürüm yükseltmeden önce de aynı sorunlar karşılaştım.. n70lerde genel problem herhalde bu browserlar. başka arkadaşlarda aynı dertten muzdarip:bilmm
 

nok_ras

Üye
s.a arkadaşlar benimde n70 den giriyorum aynı problem yaşıyorum 0.facebook.com a girebiliyorum nede mesaj, yorum, durum güncelleme yapılmıyor yani mesaj gönderme var yetkililere sesleniyorum...

--------------- Ekleme ---------------

pardom mesaj gönderme hatası var..
 
bayramish

bayramish

Üye
bendede aynı sorun var hiçç bi şekilde mesaj gönderip yorum yapamıyorum sadece bağlantıları beğenebiliyorum...
bi çözümü yok mu???
 
sedat_17

sedat_17

Üye
Formatla olck sey dgl o vodafone gec sen aylk yap rahat et
 
samsunluyasir

samsunluyasir

Üye
aynı sorun bende de var yorum yazamıyorum ne olacak böyle n70 de mi sorun var nedir hattım vodafone operadan girince tarayıcınız uyumlu değil diyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt