N Serisi Telefonunuz Uyku Modundan Çok Mu Geç Çıkıyor?İşte Çözüm(N73'te Denendi)


irc32

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar herşeyden önce ben de sizin gibi bu uyku moduna girdikten sonra saniyelerce çıkmasından muzdariptim. İnternette baktım böyle sorunun konusu defalarca açılmış, nedenleri yazılmış fakat çözümleri hep ya hard format, soft format yada fabrika ayarları ile çözüme kavuşturulmuştu. Ben 6 aydır Nokia'nın Symbian 9.1 versiyonunu kullanan N73'te denedim ve sonucun gerçekten başarılı olduğunu gördüm.. Sizin telefonunuzda sorun çözüme kavuşamayabilir ama yine de deneyin zarar gelmeyecektir. Öncelikle bu sorunu çözmek için en az 1 programa ihtiyacınız var, programın telefonun işlemler bölümüne ulaşıp düzenleyebilmesi lazım. Sanırım Active file da işe yarayabilir bu konuda ama denemedim. Ben çözmek için JBAK Taskman kullandım, bu taskmanı olmayanlar sayın "leiche" arkadaşımızın açmış olduğu konuya Buradan ulaşabilirler. Herşeyi Resimlerle adım adım anlatıyorum. JBAK taskman programını sertifikalandırıp kurduktan sonra çalıştırıp, ana ekranda menü tuşuna basarak aşağıda ekran görüntüsü olan yere kadar gelsinler.
İlk Aşamamız Bu.



Bu aşamadan sonra Araçlar>İşlemler bölümüne geliyoruz; geldiğinizde şöyle bir ekran karşınıza çıkacak:




Sonra İşlemler'de iken oraya "Bli" yazmanız yeterli, "blinkingled" adlı işlem görünecektir, aşağıda olduğu gibi:




Burada menü tuşuna basıp, önceliği ayarlamak için daha önce Background "Arkaplan"da çalışan bu uygulamayı Foreground "Önplan :ehe"a alıyoruz. Şöyle ki:




Buradan sonraki son kısım da yukarıdaki aşamanın resme dökülmüş halidir.




Evet işlemimiz burada bitiyor.. bundan sonra taskmanı "sakla"yıp telefonu kullanmaya devam edebilirsiniz. Bende oldu, kurcalaya kurcalaya buldum kendi kafama göre bir çözümü, nacizane. Uyku modundan çıkış her yavaşladığında bu methodu kullanın. Eğer çalışmaz ise de ne yapalım artık sağlık olsun :) sonuçların olumlu-olumsuz olduğu her arkadaş yorum yazıp görüşlerini bildirirlerse memnun olurum. Eğer olumlu sonuç olursa teşekkür edin dua edin yeter arkadaşlar :oke: başarılı olmanız dileği ile

Not1: Sadece Nokia Symbian 9.1'de denendi ve çalıştığı görüldü. diğer versiyonları kullanan arkadaşlar lütfen hiç bir yorumda bulunmasın çünkü ilk aşamada JBAK taskman programını bile yükleyemeyeceklerdir. (tabii diğer S60 modellerinde uyku modu var mı onu bile bilmiyorum :)

Not2: KESİNLİKLE hiç bir yerden alıntı değildir, sadece kendim deneyerek ve :maxicep: forumu için dakikalarca uğraşarak yazdığım bir döküman olarak kalacaktır (tabi rağbet görürse).

Yorumlarınızı bekliyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: barisuzuz, ZAFER_0068D, .zombie.. ve 1 kişi daha

irc32

Üye
    Konu Sahibi
hata yaptım zaten bildiğimi paylaşmakla o kadar uğraşmakla. hepinize çok teşekkür ederim değerli yorumlarınızdan dolayı.
 
schumici

schumici

Üye
ellerine sağlık birader çok güzel bi paylaşım ilk boş fırsatımda deniycem:oke:
 
Mr.Trojan

Mr.Trojan

Üye
Yararlı bir paylaşım yapmışsın böyle paylaşımlara her zaman devam edelim..
Emeğine sağlık kardeşim...
 

Calaissien

Üye
ben bunları yapmadım telefonuma son güncellemeyi yükledim telefon artık kızağı indirir indirmez uyku moduna geçiyor bence o daha kolay bir yol tabi her telefonda oluyormu bilmem
 

irc32

Üye
    Konu Sahibi
ben bunları yapmadım telefonuma son güncellemeyi yükledim telefon artık kızağı indirir indirmez uyku moduna geçiyor bence o daha kolay bir yol tabi her telefonda oluyormu bilmem

bizim de senin gibi bir N95 yokki arkadaşım :) hem benim bahsettiğim yöntem eğer telefonunuz uyku modundan geç çıkıyor ise ona karşı bir çözüm.. N95 çıkmıyordur sanırım.
 
yunus yavuz

yunus yavuz

Üye
emeğine sağlık.
 
dada21

dada21

Üye
paylaşım için sağol
 
carlos3x

carlos3x

Üye
kanka blinkingled dediğin uyku modunda mavi ışığı yakıp söndüren program. yani bu programı kapatınca mavi ışıkta kaybolur yanıp sönmez, yani telefon bi de bununla meşgul olmaz. teşekkür edrim azminden dolayı
 

huppi

Üye
eski bir konuya cevap yazıyorum ama.. harbiden de yapınca baya bi fark etti.. uyku modundayken her hangi bi r tuşa bastığımda 3 yada 4 saniye bekliyordu şimdi beklemiyor bile basar basmaz geliyor..
 
@n!wa+*R

@n!wa+*R

Üye
eline koluna gözüne sağlık kardeşim:yuruçok ii bir raslantı ve buluş..bu uyku modu gerçekten benide sinir edio du öle geç çıkması:@ama hallettik:ehe
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Sağolasın dostum
 
OGUZHAN432

OGUZHAN432

Üye
Eline sağlık dostum
 




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt