Güzelmiş.....Kahve fincanım... Manevi değeri var.![]()

sayende kahve içesim olduğunu anladım hemen bir tane alıyorum şimdiKahve fincanım... Manevi değeri var.![]()

sayende kahve içesim olduğunu anladım hemen bir tane alıyorum şimdi![]()

Cep Telefonlarım, cüzdanım, biraz fındık ve şeker, MP4'üm, harici harddiskim ve sigaram

