Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
n 73 Müsic edition ALINIR!!!
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
akın54
Üye
Konu Sahibi
n 73 Müsic edition ALINIR!!!
Arkadaşlar n 73 me almak istiyorum.usb kablo 2 gb hafıza kartı ve orjinal kulaklığı ile almak istiyorum
kacaksevgilim
Üye
ME değilde düz var elimde kulaklığı geçen bozuldu 1GB hafıza ve data kablosu var elimde.İstersen ME yazılımı atabilirsin 220 liraya bırakırım olursa PM
akın54
Üye
Konu Sahibi
kardeşim sana nasıl ulascam nerde oturuyon bunları yaz .alabilirim
kacaksevgilim
Üye
Adana'da oturuyorum Havale /kargo yaparız tabi cihazı ben sana gösteririm msnde.Şimdiden soylüyeyim kullanıma bağlı olarak kabında biraz çizik ve Tuş takımında da silinmeler var onun haricinde hiç bir sorunu yok satarsam N79 alacam satmazsam kendim kullanacagım.dert edersen 7 liraya sıfır kap alıp gönderirim.Fiyat konusunda zaten 220 liraya veriyorum pazarlık olmaz daha üstelik 1 gb hafıza şarj data kabloda var MSN:[email protected] ekle görüşelim
kardeş 350 de hemen alayım okadar durumum yok ne dersin
beckship
Üye
bn 400 tl ye satıyım sana istanbuldayım..(n73 me + usb kablosu +2 gb memory card + orjinal kumandalı kulaklık )kutusuyla garantisi var..ama sadece dış kabı biraz hasarlı onuda değiştirirsin , 5 tl bişey...
trserdar
Üye
ben 220 liraya bırakırım düz siyah kasa n73 var elimde son versiyon + data kablosu + 2gb hafıza kartı + n73 için n gage felan programlar var içinde
gozdekuris
Üye
slm benim elimde de n73 var 200 e veririm çok sıkıştım o yüzden satıorum hiç bi problemi yok aveadan aldım faturası falan herşeyi var yanlız kulaklığı bozuk çalışmo ama onuda istersen verebilirim bide tlf arkası pembe..ilgilenirsen cvp yaz mail adresimi atıım
trserdar
Üye
kardeşim boşver kırmızı kasayı babalar gibi siyah kasalısı var ben 200 e son bırakırım
tedirgin21
Üye
kardeş bende n73 me var siyah kasa.orj . kumandalı stereo kulaklık orj şarj cihazı 2 gb hafıza kartı.bir buçuk ay sonra garantisi bitiyor.faturası herşeyi duruyor. telefon yaklaşık 8 ay kullandım onun dışında evdeydi telefon istersen görüşebiliriz.fiyat 300 ytl. numaram 0532 567 01 09