MyStrands Social Player v3.2 Finall


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi




Ayrıca Net Üzerinden Arkadaşlarınızla İletişime Geçebilirsiniz.

Not : Ekran Görüntüleri Kendi Sistemimdendir...

Upload By Ue-Gazi
20.07.2008
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: baykonur, blackface ve derbeder25
sametugba

sametugba

Üye
güzel paylaşım güzel tema kardeşim :)

tema derken arayüz güzel yani yanlış anlaşılma olmasın arkadaşlar :D
 
gilindirex

gilindirex

Üye
denedim beğenmedim yükleyipte zahmet etmeyin
 
delrico

delrico

Emekli Yönetici
tesekkürler
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica Ederim Güle Güle Kullanın... (:
 

isyankar3000

Üye
eline sağlık.
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Güle Güle Kullanın... (:
 
maki20

maki20

Üye
saol
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica Ederim... (:
 
ULTIMATE93

ULTIMATE93

Üye
güzel paylaşım güzel tema kardeşim :)

tema derken arayüz güzel yani yanlış anlaşılma olmasın arkadaşlar :D
program güzele benziyor:oke: tema demişken aynı tema bende var 2 aydır blue wave rc taieb güzel temadır aynı temayı kullanıyoruz yani:maxicep:
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica Ederim... (: Evet Güzel Tema... Uzun Zamandan Beri Onu Kullanıyorum... (:
 
TopFury

TopFury

Üye
çok sağol kardeşim...hoş bi player'a benzio...benim chaz da eski sürüm...yeni sürümdeki mp3 playerlardan arıyodum (os9.2 gibi) bu da ona benziyo...hoşuma gitti... :)
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica Ederim... :)
 

evilbrk

Üye
güzel paylaşım
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica Ederim... :)
 

by_baris01

Üye
türkçe mi buuu
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yarı Yarıya (:
 

yakuzaaa

Üye
Sağol kardeşim ellerine sağlık güzel paylaşım
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim... ;)
 

addidas_85

Üye
Kareş bu programda ses kalitesi mükemmel ötesi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt