myphone m9 hakkında

Silinen Üye 392151

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
myphone m9 hakkında
dün myphone m9u inceledim.. telefon açıldığı gibi hemen menüye giriyor ve ana ekrana dönmüyor..telefoncuda diyor ki kilit moduna girince ana ekrana dönüyor diyor..ana ekranı menüsü diyo.. diğer iphone görünümlü telefonlardada bu böyle mi??.. (trident wt3 mesela)
 
bndede war m9 super bı telefon bence
 
Tepkiler: tugce141

Silinen Üye 392151

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
telefon açılınca direkt menüye mi giriyo yoksa ana ekran mı çıkıyo ??
 
MyPhone M9 Da zil sesi nerden değişiyor acaba?
 

babadam

Üye
ya telefon hakkında bıraz bılgı verır mısınız?
 
txt formatını açıyor ama harf karekterleriyle ilgili sorun yaşayabilirsin. pdf, word gibi herhangi bir e-kitabı açın sonra yeni bir metin sayfası açıp buna kopyalayın. Farklı kaydederken uncode seçin ve kaydedin ben denedim açıyor.
 
peki arkadaşlar myphone m9 telefona format nasıl atılıyor kodunu bilen varmı?
 

_Neotwo

Üye
çok iyi diye duydum..kullananlar memnun..görünüsü de güzel
 
arkadaşlar, bu çin malı telefonlar çok dandik vs. deniliyor. bunlar hakkında gerçekten ikilemde kalıyorum. yahu çin malı alınıp kullanılır mı kullanılmaz mı?

ayrıca sadece tasarım olarak taklitlerine benziyorlar herhalde, doğru mudur? (gerçi çok saçma yere yazdım bu soruyuda ama neyse..)
 

tugce141

Üye
3. sayada kullanıcı profili-genel,toplantı..... birini seç özelleştir de ordan işte
 

buket2

Üye

kesinlikle öyle baksana butun telefonları başka markaların taklıdınden ıbaret... ne kadar güvenilir bilinmez. benım bır arkadasım almıs bırebır ıphone gıbı elmasıyla melmasıyla ama tlfda hıc ıslem yapamıyorsun o kadar dandık kı. neden bunlara bu kadar para verırler anlamam.arkadasıma dedım iphone myphone den sonra youphonede cıkar bıraz bekle ondan alırsın