MXHome Launcher 3.0 v3.0.3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
MXHome Launcher 3.0 v3.0.3
Market Bilgileri

















<<< Linkler >>>




 
Tepkiler: Peocawe
teşekkürler kardeş ..güzel bişeye benziyor..bi kurup bakiiim ne kadar ram sömürüyor..

- - - Eklendi - - -

teşekkürler kardeş ..güzel bişeye benziyor..bi kurup bakiiim ne kadar ram sömürüyor..
denedim 42 mb ram harcıyo gözüküyor ..bir de türkçe dil desteği yok gibi..belki de ben bulamadım..ama görünümü çok çok güzel
 
Tepkiler: Dede

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi

Bu versiyon güzel olmuş.Akvaryum temasını indir ücretsiz.Hem canlı duvar kağıdı var hemde ses efekti.Ekrana dokununca balıklar kaçışıyor ve su sesi çıkıyor.Dockbar'da hava durumu gösterebiliyor.Hoşuma gitti.
 

crysisci

Üye
ortadadaki mx butonu kaybolmuyormu yaw of go launcher gibi efektleride yok o yüzden go launcher exi yeniden yükledim bu program cok begendim ekran animasyonları falan menüsü ama tam puan alamadı benden
 

rk1406

Üye
teşekkürler
tema paylaşımı da yaparsanız çok makbule geçecek
 
Tepkiler: Dede

rk1406

Üye
dendim lisans hatası şeklinde hata veriyor
yüklüyor ama açılmıyor
 
Tepkiler: Dede

Peocawe

Üye
Ahmet abi ben bunu yükledim, çokta beğendim. Yalnız masaüstü iconları pekte hoşuma gitmedi açıkcası.. Bunu değiştirmenin bir yolu var mı ? Bir kaç tema indirdim fakat iconları değişmiyor.
 
Tepkiler: Dede
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...