Dediğin özelliklerde benim telefonum sanırım
Kamera'ya gerek yok diyosan ki bence deme bazen lazım oluyor nokia x1-01 çift sim girişi koymuşlar ona göre de pil koyunca tek simle müziği sonda dinlemezseniz(ben orta seviyede dinliyorum) pek rahat 3-4 günü çıkarıyor .Ama ağır kullanımda Mesaj konuşma son seste müzik 2 güne düşüyor.
-----------
Hocam illa telefon almak zorunda değilseniz ucuza bir mp3 çalar almanızı öneririm (25-50 lira arası değişen fiyatlarda zaten ekranları led oluyor şarjı uzun gidiyor onların ucuza "alo" demek için de bir telefon aldınız mı tamamdır.200 lirayı geçmeyen bir öneri olabilir.(kamerayı esgeçerseniz tabi)