müzik için telefon

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
müzik için telefon
merhaba arkadaşlar;


benim arkadaşım 0 bir telefon almak istiyor;


kriterleri şunlar;
müzikçalar özelliği çok iyi olmalı ideal olmalı müzik için
3-5 mm kulaklık girişi malumunuz
şarjı da bayağı iyi gitmeli
t9 olacak
kızaklı olmayacak


bütçesi 200-300 arası


önerilerinizi bekliyorum
 

Metin MF

Üye
5800
 
Tepkiler: güneşidevirmek

15097

Üye
htc beats audio dicem ama pahalı o birazcık
 
Tepkiler: güneşidevirmek
Dediğin özelliklerde benim telefonum sanırım Kamera'ya gerek yok diyosan ki bence deme bazen lazım oluyor nokia x1-01 çift sim girişi koymuşlar ona göre de pil koyunca tek simle müziği sonda dinlemezseniz(ben orta seviyede dinliyorum) pek rahat 3-4 günü çıkarıyor .Ama ağır kullanımda Mesaj konuşma son seste müzik 2 güne düşüyor.


-----------
Hocam illa telefon almak zorunda değilseniz ucuza bir mp3 çalar almanızı öneririm (25-50 lira arası değişen fiyatlarda zaten ekranları led oluyor şarjı uzun gidiyor onların ucuza "alo" demek için de bir telefon aldınız mı tamamdır.200 lirayı geçmeyen bir öneri olabilir.(kamerayı esgeçerseniz tabi)
 
Tepkiler: güneşidevirmek
x2 00 al 329 lira ses çıkışı mütiş kesin öneririm babama aldım sesi çok güzel çıkıyor hemde 5 mp led flaşlı kamerası var
 
Tepkiler: güneşidevirmek
Bu fiyata alacağın telefonların müzikçalar özellikleri pek fark etmeyecektir asıl etken kulaklık olacaktır.O yüzden diğer özellikleri iyi olan bir telefon tercih etmelisin.
 
Tepkiler: güneşidevirmek
x2 00 al 329 lira ses çıkışı mütiş kesin öneririm babama aldım sesi çok güzel çıkıyor hemde 5 mp led flaşlı kamerası var
Şarj konusunda bilgi verir misiniz?Sanırsam 1000mAh ın altında bir pil vs s40 işletim sisteminin birleşimi olması lazım o cihaz ve sanki pahalı daha ucuza se nin eski walkman telefonları daha alınabilir durumdalar.
 
Tepkiler: güneşidevirmek

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Xperia Pro'nun hoparlörü hiç kaliteli değil hiç tavsiye etmem müzik için. Kardeşimin X1-00'ı var. Onun sesi mükemmel. Bas'ı bile var.
 
Tepkiler: güneşidevirmek
Xperia Pro'nun hoparlörü hiç kaliteli değil hiç tavsiye etmem müzik için. Kardeşimin X1-00'ı var. Onun sesi mükemmel. Bas'ı bile var.

x1-00 ın kendiliğinden kapanma sorunu var sanırım nette araştırınca gördüm.

-----
ufak bir araştırma sonucu yanlış anlamışım son sürümlerinde bi cacıklık varmış 5.67miydi neydi x1-01 yani benim telefonumda daha belirginmiş
 
Tepkiler: güneşidevirmek
    Konu Sahibi
özür dilerim bakamamışım bayağı öneriler gelmiş, herkese teşekkür ediyorum

bir haftası falan var daha karar vermeye gene öneri gelirse beklerim

evet, bir de o telefonu deneyimlemiş olanların yorumları da önemli tabi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...