Müzik çalar programlarını silemiyorum.Yardım edin.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Müzik çalar programlarını silemiyorum.Yardım edin.
Arkadaşlar ben bi 7610 kullanıcıyım.Telefonuma 2 tane müzik çalar yükledim.Ama ikisinide beğenmedim ve dosya yöneticisinden sildim.Ama programlar hala menude duruyor ve girdiğimde çalışıyor.Bunları nasıl silebilirim yardım edermisiniz ?
 
Bana kalırsa en iyisi format ancak bu programları kaldırmak için başka programlar da kurabilirsin.. Ben tam olarak bilmiyorum ama küçük bir araştırma yaprasan sitede bulabileceğinden eminim..
 
    Konu Sahibi
Bana kalırsa en iyisi format ancak bu programları kaldırmak için başka programlar da kurabilirsin.. Ben tam olarak bilmiyorum ama küçük bir araştırma yaprasan sitede bulabileceğinden eminim..
wallahi siteye yeni üye oldum baktım ama böyle bir konu bulamadım.Vallahi nasıl olcak bilmiyorum.Ama yinede saol
 

horoz94

Üye
bencede format atmak başka türlü sileneceğini sanmıyorum
 

deniz-17

Üye
arkadaşım hafıza kartına yüklemişsen çok kolay silinir
nasıl mı?işte böyle;
hafıza kartını kart okuyucuyla pc bağla ve gizli klasörleri göster system diye bi klasör olcak ordan apss klasörüne git ve pro. bul klasörü sil
işte bu kadar
 

hsno7

Üye
Telefonunda X plore wardır.Yoksa sıteden indir.X plore den system apps klasörüne gir.Hangi müzikçalar programını sileceksen sil.Pc yle falan uğraşma.
 
bu kadar
 

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Uygulamalardan Sil Yada Hepsini Birden Sil.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...