Multitouch nedir ? Ne işe yarar ?

Starsley

    Konu Sahibi
Multitouch nedir ? Ne işe yarar ?
Arkadaşlar multitouch nedir araştırtım ama tam bi bilgi edinemedim yani telefonda multitouch olduğunu nasıl anlarız ? Parmaklarla ilgili bir şey herhalde detaylı bir şekilde açıklarmısınız ? Şimdiden teşekkürler
 

pRime.

Üye
Multitouch iphone gibi kapasitif ekranlı telefonlarda bulunur. Her kapasitif ekranda vardır diye bişey de yoktur. Multitouch senin de tahmin ettiğin gibi parmaklarla ilgilidir. Eğer bir telefonun ekranında angry birds, fruit ninja gibi oyunları birden çok parmakla oynayabiliyorsan, resimleri, internet sayfalarını iki parmağınla yakınlaştırıp uzaklaştırabiliyorsan bu ekranda multitouch özelliği vardır.
 

Starsley

    Konu Sahibi
Anladım benim c7 de wep ve fotoğrafları yakınlaştırabiliyorum ama o oyunları hiç denemedim
 

Starsley

    Konu Sahibi
Cevaplarınız için sağolun
 

pRime.

Üye
Angry birds oyununda deneyebilirsin.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Tek 2 parmak degil hatta 5 parmak oluyor mesela
 

domelyan

Üye
cok ise yarıyo hele oyunlar söz konusu olunca pes olsun avatar olsun bndede wave 2 var 6 parmağa kadar algılıyor herlade
 

Utku

Üye
piyano uygulamasını indir ve ne demek olduğunu gör
 

TaZZzZ

Üye
en açık ve sade şekilde birden çok dokunmayı aynı anda algılayabilmesi kardeşim..
 

Starsley

    Konu Sahibi
Aslında c7 de varmıdır diye açmıştım yazılanları okudum c7 dede varmış
 
pekı bu multı touch cokmu lazım bır telefona arkadaslar
 
Multitouch olması için sadece kapasitif olması gerekmez mesela benim tablet A+ resistif ve multitouch