Multi Window Kurdum ama bozuk ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Multi Window Kurdum ama bozuk ?
Multi windowu kurdum galaxy s2 için. Ama hiç işe yaramıyor. Görüntü tam ekran çıkıyor sadece ortada çizgi çıkıyor.

 
sende hangi rom yüklü? ayrıca rom odex mi deodex mi? öyle yükledim bozuk demekle olmuyo bu işler. deneye deneye öğrenmelisin. Ayrıca modu nerden buldu isen orada nasıl yükleneceği ve wipe yapman gerekip gerekmediği yazar. talimatlara uymaz yada gerekli koşulları sağlamazsan çalışmaz.
 
    Konu Sahibi

4.1.2 test yazılımı yüklü. Direk yazılımı atınca root yapıp bunu kurdum.s
 
4.1.2 test yazılımı yüklü. Direk yazılımı atınca root yapıp bunu kurdum.s
sam mobile dan indirdiysen o yazılım odex tir ve üzerinde mod yüklemesi yapmak deodex rom a göre sıkıntılar yaratıyor. ayrıca birçok mod genelde deodex yazılımlara çıkar. (düzenlemesi daha kolay olduğu için). şimdi sendeki romu root yapıp vereceğim linkteki yazılımı indirip CWM den yükle. sonrasında xda ya girip deodexed yazılımlar için olan modlardan istediklerini indirip yükleyebilirsin. verdiğim rom sammobile daki romun deodex ve root eklenmiş bir sürümüdür. sammobile deki ile birebir aynı ve root dışında ekleme yapılmamıştır.


- - - Eklendi - - -

daha fazla bilgi için araştır herşeyi hazır beklemek olmaz.
 
    Konu Sahibi
Eve gidince bakayım. Telefon kasıyor şuan nedense
 

cortex47

Üye
zaten 4.3" ekranda pek verimli olmaz diye düşünüyorum.
 
    Konu Sahibi
Hallettim tamamdır. @hakan_710 teşekkürler.
 

spayk12

Üye
BaTuu nasıl hallettin açıklarmısın aynı sorun bende de var .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...