MaxipmaN
Üye
Ay sonuna gerek yok 360p ile bol bol takıldı bugün de.Bunlar adil kullanım kotası kaldırırlar ama hızlar düşük olur çünkü adıl kullanım kotasını kaldırırsa bunu destekleyecek alt yapı yok Türkiye'de 4.5g niçin durumu ortada
E2303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


