Haber Müjde Adil Kullanım Kotası Sona Ediyor!

Sponsorlu Bağlantılar

MaxipmaN

Üye
Bunlar adil kullanım kotası kaldırırlar ama hızlar düşük olur çünkü adıl kullanım kotasını kaldırırsa bunu destekleyecek alt yapı yok Türkiye'de 4.5g niçin durumu ortada

E2303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ay sonuna gerek yok 360p ile bol bol takıldı bugün de. :nargile:
 


gericikoyluyobaz

gericikoyluyobaz

Üye
Gofrettin115

Gofrettin115

Üye
2018e kadarr ooooo adil kk kalkar güzel kullanım kotası gelir bir şey değişmez
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
bari gece 2'den itibaren olmasa bari akşam 8'den sabah 8'e kadar sınır koysalar bence daha iyi olurdu :)
 

omerertas01

Üye
Hadi inşallah :)
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61


Üst Alt