neslein
Üye
aaaaa kaç yılımız geçti bu forumda sence ben yutarmıyım böyle şeyleri
1. mizah bömü
2. konuya bakmadan önce üyenin ismne bakarım
3. ücüncüsü falan yok
tabi tabi bende oyle dedim zaten leiche böyle şeyleri yutmaz

aaaaa kaç yılımız geçti bu forumda sence ben yutarmıyım böyle şeyleri
1. mizah bömü
2. konuya bakmadan önce üyenin ismne bakarım
3. ücüncüsü falan yok

harikasınız siz ya![]()

sanada eğlence cıktı gecenin bu saatinde![]()



babana bi uğra ümit nede olsa doktor
çene ağrısı için bi ilaç yazar![]()


Yada kırılır 



Ya ilaca ne hacet hemen bi apargat ondan sonrada ağlamayla ağrır çenemYada kırılır
![]()



Üstteki arkadaşın yorumu bu başlığı gerçekten komik hale getirmiş![]()
Üstteki arkadaşın yorumu bu başlığı gerçekten komik hale getirmiş




