senenizi nokta nokta netSeneye görüşürüz millet
@DarkredBlue61
miladi takvime göresenenizi nokta nokta net
50 Niye Benim Bildiğim 100 Dur omiladi takvime göre
2026 dayız
ama tabi bizim yılbaşımız
hicri takvime göre
seneye görüşürüz diyenlere gıcık oluyodum burda da ben yazayım dedim
2. bir foruma daha üye oldum
ama orda gereksiz mesaj yazamıyormuşuz uyarı puanı var 50 olunca banlanıyon
50 .50 Niye Benim Bildiğim 100 Dur o
hiç mı pazarlık payı yoktu neyse ordan da tez zamanda banlanman dileğiyle50 .
işye o kadar!
Mesaj birleştirildi:
gereksiz mesaj yazabiliıyormuşuz
sağol cnmhiç mı pazarlık payı yoktu neyse ordan da tez zamanda banlanman dileğiyle
yanındayız yeter kı sarıgül gibi arkamıza geçmesağol cnm
hayırlısı

evet 100 imiş50 Niye Benim Bildiğim 100 Dur o
arkanızdan vururumyanındayız yeter kı sarıgül gibi arkamıza geçme![]()
panpa geçen girdim giriş o giriş şu ara ramazan hazır bakarım da ne zaman nasıl bakalım buradan oraya sıra gelmesi gerke.evet 100 imiş
sen hayırdır
*******e hiç girmiyon
boşunamı hesap açtın
Mesaj birleştirildi:
arkanızdan vururum
diye korkuyosan
bence de kork
vurabilirim
nefs işte
hiç rahat durmuyor
ama kolay kolay bişi yapmam
o yüzden korkma
reklammı yapmışımda yıldızlamışlar kipanpa geçen girdim giriş o giriş şu ara ramazan hazır bakarım da ne zaman nasıl bakalım buradan oraya sıra gelmesi gerke.
oruc gider 61 kefaret malum sırf trabzon diye bozarsan başka ama benim oruçta gider yani
engellıyıcı diye bişi varreklammı yapmışımda yıldızlamışlar ki
olabilir
beni engellemek haaengellıyıcı diye bişi var
sen değil reklamı engellemek için yaanibeni engellemek haa
işte şimdi yaktım çıranı
😁
haaasen değil reklamı engellemek için yaani
dedinya reklam çok çıkıyor falan filanhaaa
anladım
