iremm
Üye
o geldiii..
o geldi derken??
bu aralar seni gizemli görüyorum turgay
hem bu saatte yatılır mı tavuk seni 
sen yokken birsürü bişi diyim sonra bırakmıyosun

o geldiii..
hem bu saatte yatılır mı tavuk seni 

eee.. senin ki kadar olmasada bizim de kendi çapımızda bi gizemimiz olsunn demiii...o geldi derken??
bu aralar seni gizemli görüyorum turgayhem bu saatte yatılır mı tavuk seni
sen yokken birsürü bişi diyim sonra bırakmıyosun![]()
![]()



ben uyumam o saatte yawww.uykusu vardır irem belki çok erken kalkmıştır
hem seni de hiç geceleri göremiyoruz![]()
evde interneti kapattığım için giremiyorum akşamları...
benim yokluğumu falan bahane etme.yaniii... 5dakka sustuğun yokkk....![]()
konuşsak kızar konuşmasak küser hadi behhhhhhhhirem sultan soruma cevap vermediniz (gerçi soru sormadım ama cevap bekledim)
sizi neden geceleri göremiyoruz enerji depoluyoruz acaba![]()

