iremm
Üye
irem sultan iki kişiyle yapılmaz bir kaç kişi daha takmalıyız![]()

oo irem sultan planlarımızı negative öğrendi
bir an önce uygulamaya geçirelim diyorum![]()
çabuk açıklaaa 

ama şaka gibi söyledim

avatarsız dolaşcam bir süreavatarın nere gitti![]()
bişi olmaz yav ciddiye almadı
ne emeği yav kaç gündür yoksun bomba mı hazırlıyodun
ben diyorum ki sabah en fazla altı da kimse yok herkes uykuda
isyan çıkaralım![]()





