ya inanılmaz bir şekilde izmire gidişim iptal oldu.. Çok kızgınım yha

bunun hıncını çok pis alıcam
ya belki faydalı bi iş için gelemedim ama yinede iş miş gözümde değildi, eve rest çekemedim [everest

güzel bi birleşim oldu..] yha günde 4 saat, haftada bir gün izin ve 500 ytl geri tepemedim..