olur mu lise 2 de hepsinde var ama ben lise 2 olmamama rağmen görüyorum maalum hazırlıkyoo benim bildiğim ing. var tek..

yok yav hüseyin çelik abimiz saolsun yine hazırlığı yayma evresindealla alla ben çok geri kalmışımm yawww.![]()
yakında liseler 6 yıl olursa hiç şaşırmam 
aslında hem kötü hem iyi öğretmen iyi anlatırsa tadından yenmio ama köyüyse vay halimizeAma çok kötü ben sevmiyorum Almancayı çok zor geliyor.

var da onları normal konuşurken kullanmıyosun ki der die das falan olnarı kullanmadığımızdan bizde fazla üstünde durmuyolar vallaYok ya çok karışık bi de artikel yok mu fiileri çekimleme.![]()

Bizde yazılıda hocalar soruyordu onları en son yazılıda sormuştu ama yazmamıştım tam puan vermiş yine devar da onları normal konuşurken kullanmıyosun ki der die das falan olnarı kullanmadığımızdan bizde fazla üstünde durmuyolar valla![]()
Tüm Denizliyi beyaz bi örtü sarmış..Sonunda yağdı![]()
Burada da çok yağdı okullar 2 gün tatil.

vali nereli .. doğu tarafındansa yapmazz..2 günmü..Denizli halkı soğuktan ölse yine tatil yapmazlar okulu![]()

vali nereli .. doğu tarafındansa yapmazz..
kara alışk ya onlarrr...

valla bizim izmire bile bir kaç yıl önce kar tatili vermişlkerdi millet denize girmişti o tatilde
