Muhabbet Cafe©

Sponsorlu Bağlantılar

canturgay

canturgay

Üye
yoo benim bildiğim ing. var tek..
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar


canturgay

canturgay

Üye
alla alla ben çok geri kalmışımm yawww.:islik
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
safakk

safakk

Üye
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
mservank

mservank

Üye
Lise 2 den itibaren 2 yabancı dil var .
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
canturgay

canturgay

Üye
biz okulu bırakalı köprünün altından çok sular akmışş.:)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
mservank

mservank

Üye
Ama çok kötü ben sevmiyorum Almancayı çok zor geliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
sonbela

sonbela

Üye
ah benim zamanımdada olsaydı almanca ne Güzel Olurdu Şimdi Bütün Tanıdıklar Almanyada :( Konuşmalarımızda Ben türküm diye Hatırlatma yapmak Zorunda Kalmazdım
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
safakk

safakk

Üye
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
mservank

mservank

Üye
Yok ya çok karışık bi de artikel yok mu fiileri çekimleme.:s
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
safakk

safakk

Üye
Yok ya çok karışık bi de artikel yok mu fiileri çekimleme.:s
var da onları normal konuşurken kullanmıyosun ki der die das falan olnarı kullanmadığımızdan bizde fazla üstünde durmuyolar valla:)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
FerreT

FerreT

Üye
Tüm Denizliyi beyaz bi örtü sarmış..Sonunda yağdı:pro:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
mservank

mservank

Üye
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
mservank

mservank

Üye
Bizimki sağolsun Allah razı olsun 2 gün tatil yaptı .
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
FerreT

FerreT

Üye
benim okul yok ama yinede tatil olmasını istiyorum...Biz gittikte ne oldu
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
safakk

safakk

Üye
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
canturgay

canturgay

Üye
şurada biraz soluklanayımm..:=)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
iremm

iremm

Üye
ya acayıp yorgunummm :(
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar


Üst Alt