Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
senimi kırayım karides hem şaka yapmıştım şaka şaka
jöly
Üye
perfectlover
Üye
Çok şükür hepimiz genç sayılırız. Bu iş yaşa bakmaz. Düşünceye bakar. Neyse ama sonunda cafede hareketlilik başlamış. İyi, böyle devam.
pskolojik maynağ
Üye
ee daha daha nasılsınız
jöly
Üye
Allaha şükür iyiyim ben sen nasılsın?
pskolojik maynağ
Üye
sanırım internet kapanacak malum türktelekom
1 hafta içinde haber vercekler bakalım
ama maxicepden ayrılmayız
pskolojik maynağ
Üye
Negative neden forumlarda hiç aktif olmuyor
sadece yeni çıkan veya piyasaya sürülecek telefonların gösterimini sağlıyor
ama konu dışı vs hiç görünmüyor ,adminin birazdaha aktif olmasını isteriz
jöly
Üye
valla bilemiyeciğim bu soruya negative'in cevap vermesi gerek!
***BlackrosE***
Üye
ee mıllet nasılsınız bakalım bu gun ben ısmarlıyom!!..
psiko bulaşıkları yıkayacak ben durulam yapacam!!
ee anlatın bakalım ?
pskolojik maynağ
Üye
çok güzel bulaşık yıkarım + elbise makine gibi :ıslık
yaz yavaş yavaş geliyor
havalar bu ara biraz estiriyo burda ,ama 15-20 gün sonra sıcaklar başlar
plajlarda hazırlanıyor off yaz geldi bee
sonra askere gidecez gelcez gelebilirsem bi bakmışız yaş 70 iş bitmiş tabutun çivilerini çakıyolar
perfectlover
Üye
Ne zaman gidiyorsun askere? Tavsiye istersen verebilirim. Ama askere gidene kadar sen yazın tadını çıkar psko. Moral olur. Bu arada herkese iyi sohbetler.
pskolojik maynağ
Üye
şubatta görünüyor şimdilik
tavsiye derken tam anlayamadım abi
bu yaz daha güzel olcak sağol
cümlemize