Muhabbet Cafe©

Sponsorlu Bağlantılar

***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
görüşmeden askere kaçma haa!! ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar


D3N1Z

D3N1Z

Üye
riddick nerelerdesin ya otomobil bolumu olmus artik bi ayaklandirmak lazim bir musait olim topluyacagim orayi sende destek ver ;) =)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
oke dostum ben riddick değilim ama destek veririm ayıpsın!! ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
D3N1Z

D3N1Z

Üye
eywallah =) bir ara bi dalacam acacam 8*10 konu sonra duzenli olarak acacam otomobilsiz forum olur mu ya =)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
blackrose saat kaç gibi msn açıyorsun hiç online göremiyorum :(
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
Salihyet

Salihyet

Üye
naber nabıyosunuz ???
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
Kardeşim genelde akşam saatleri msndeyim!!.. saat 7-9 arası genelde haftasonu giriyorum acilse pm at cep no veririm sana!!! ;)

Eeee milet hesap benden çıkın hadi!!! :D
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
hoşgeldin salih yoktun uzun zamandır? :lol
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
Bize hoşgeldin diyen yok!! :agla:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
sende mi burdasın? görmedim seni pardon... hoşgeldin Blackrose...:lol
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
neyse bişi demiyorum nasılsınız efenim görüşmeyeli!!..
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
teşekkür ederim efendim iyi sayılırım siz nasılsınız? :)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
bizde iyiyiz işte ne olsun çoluk çocuk :ehe :)

Ne ısmarlayabilirm!!.. size!! ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
bir orta türk kahvesi alayım..fal da bakarsan iyi olur..:):ehe:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
Garson Orta kahve birde falcı lütfen!!.. :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
Salihyet

Salihyet

Üye
bende iyiyim Ayran içerik ayrı düşerük :spr
epeydir forumlardan uzaktım dizi falan izliyorum (lost ve prison break) artık lost 'u duymayan kalmamıştır. :D
forumda gayet güzel herşey devam ediyo galiba bi sorun yok ;)
ara sıra böyle haftada bi kaç gün vakit buldukça bi selam çakarım inş. ayrıca kendimi basketbola verdim :)) şimdilik bu kadar fala da inanmıorm zaten :D :D
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
:ehe:ehe:ehe
ne güzel özetlemişsin öyle...:spr
özletme ama kendini fazla...
:)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

perfectlover

Üye
bende iyiyim Ayran içerik ayrı düşerük :spr
epeydir forumlardan uzaktım dizi falan izliyorum (lost ve prison break) artık lost 'u duymayan kalmamıştır. :D
forumda gayet güzel herşey devam ediyo galiba bi sorun yok ;)
ara sıra böyle haftada bi kaç gün vakit buldukça bi selam çakarım inş. ayrıca kendimi basketbola verdim :)) şimdilik bu kadar fala da inanmıorm zaten :D :D
Vay vay vay, Hoşgeldin SalihPlus. Özlettin kendini. Demek dizi izliyorsun. Ne oldu Prison Break'in sonunda? Kartanesi parayla kaçabildi mi? Seyredemedim de belki sen seyretmişsindir diye sordum. Telefonu elden çıkardın, motor da olmadı sanırım. Fazla ayrı kalma Maxi'den. Sonra merakta bırakırsın bizi.
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
tofy uzun zamandır görünmüyor ,haberdar olan var mı
perfectlover sen de izmir buluşmasına gidiyormusun
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar


Üst Alt