Muhabbet Cafe©

Sponsorlu Bağlantılar

perfectlover

Üye
Yok o kadar değildir herhalde.
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar


***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
yuh yani jöly!!... Avatara bak bakem!! :D

Arkadaşlar 21 Oldum sonunda 40 a az kaldı jöly sabret :D
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
ben o avatarda kırlaşmış saçlarını şapkayla kapatan bir amca görüyom :ehe:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
sizleri böyle şen şakrak görünce aklıma gençliğim geliyor :agla:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
niye sen de mi yaşlısın Blackrose gibi :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
SALVADORE

SALVADORE

Üye
cafeyi gençler basmış bana kaçmak düşer :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
SALVADORE

SALVADORE

Üye
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
:kop: :kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

perfectlover

Üye
Çok şükür hepimiz genç sayılırız. Bu iş yaşa bakmaz. Düşünceye bakar. Neyse ama sonunda cafede hareketlilik başlamış. İyi, böyle devam.
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
ee daha daha nasılsınız :)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
Allaha şükür iyiyim ben sen nasılsın?:)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
sanırım internet kapanacak malum türktelekom
1 hafta içinde haber vercekler bakalım :sinir
ama maxicepden ayrılmayız :)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
Negative neden forumlarda hiç aktif olmuyor
sadece yeni çıkan veya piyasaya sürülecek telefonların gösterimini sağlıyor:spr
ama konu dışı vs hiç görünmüyor ,adminin birazdaha aktif olmasını isteriz :bilmm :)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
valla bilemiyeciğim bu soruya negative'in cevap vermesi gerek!
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
ee mıllet nasılsınız bakalım bu gun ben ısmarlıyom!!..

psiko bulaşıkları yıkayacak ben durulam yapacam!! :D :kop:

ee anlatın bakalım ? :D ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
çok güzel bulaşık yıkarım + elbise makine gibi :lol :ıslık
yaz yavaş yavaş geliyor :)
havalar bu ara biraz estiriyo burda ,ama 15-20 gün sonra sıcaklar başlar
plajlarda hazırlanıyor off yaz geldi bee
sonra askere gidecez gelcez gelebilirsem :p bi bakmışız yaş 70 iş bitmiş tabutun çivilerini çakıyolar:horse:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

perfectlover

Üye
Ne zaman gidiyorsun askere? Tavsiye istersen verebilirim. Ama askere gidene kadar sen yazın tadını çıkar psko. Moral olur. Bu arada herkese iyi sohbetler.
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
şubatta görünüyor şimdilik:)
tavsiye derken tam anlayamadım abi :sos
bu yaz daha güzel olcak sağol :)
cümlemize:spr
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar


Üst Alt