Muhabbet Cafe©

Sponsorlu Bağlantılar

***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
üzgünüm jöly ama sorunun güç yetersizliği!!..

neyse ben kaçıom hesabı son kalan öder hadi bye!!.. :) :haha:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar


jöly

Üye
bugün hesap salvadoredan :ehe::ehe:

iyi geceler ve teşekkürler blackrose :good:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
SALVADORE

SALVADORE

Üye
tabiki bendensiniz :ehe:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
salvadore bi kahve alayım ben mümkünse..:ehe:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
SALVADORE

SALVADORE

Üye
jöly kahven nasıl olsun şekerlimi sademi :ehe:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
orta şekerli ama fal da isterim :ehe::ehe:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
SALVADORE

SALVADORE

Üye
garson bize iki adet orta şekerli kahve lütfen :good: daha sonra fal bilen bir garson arkadaş gelsin :ehe:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
ben geldim yaa sıkıldım bi arkadaşların yanına geleyim dedim! HUUUUUU!!..
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
hoşgeldin fal bakcan mı :ok2:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
SALVADORE

SALVADORE

Üye
blackrose fala bakmaya gelmiştir:ehe:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
Kahveyi sen ısmarlarsan :)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
SALVADORE

SALVADORE

Üye
tabiki bendensiniz :ehe:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
Yasminozz

Yasminozz

Üye
bende fal istiyorum ama ben kahve sevmem başka hangi falları biliyosunuz........:biggrin: :biggrin:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
tarot 3 taş hmm çingene falı :haha: :kop: ne arzu edersiniz!!..
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
Yasminozz

Yasminozz

Üye
en ii bildiğin hangisi ise onu......:biggrin:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
blackrose forumun falcısıymış da haberimiz yokmuş :kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
walla hepsinde güzel sallarım :haha: :kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
SALVADORE

SALVADORE

Üye
arkadaşlar bana müsade hala iş yerindeyim pardon cafedeyim gitmem gerekiyor bana müsade varmı :ehe:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
Yasminozz

Yasminozz

Üye
aaaa ne demek müsade sizin......:biggrin:

ii blacrose bana bi fal salla bakalım neler çıkcak falımda.......:biggrin:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
tmm hadi kendine ii bak gene bekleriz hesabını kendin öde!! :haha:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar


Üst Alt