Kullanıyorum o kadar. Ama bu yorumundan bir sorunun varmış gibi anlıyorum.perfectlover ne iş yapıyorsun pc ile ilgin var gibi ?
Dediğim şekilde mi çözdün?sorunum vardı biliyorsun o çözüldü
onun dışında bise yok öylesine sordum![]()
hoşbulduk jöly![]()
Ne diyorlar, ne diyorlar?ewet psko pc ye virüs gimiş diyolar:
