öncelikle ustadımdan tebrigim gec oldugu için bir ozur diliyorum cunku bi sure nete giremedim. neyse size basımdan gecen birkac olayı anlatıyım msw ile ilgili; sitemize ilk kayıt oldugum gunlerdi ii hatırlıyorum bi sis dosyasını sitemize link olarak vermeyi denemiştim... daha o zamanlar bilmiyorum tabi nasıl upload verecende linki koyacan siteye millet indirecek...... neyse sona ugras ugras becerdim yalnız bi baktım ki msw ustadım benden aylar once eklemiş o programı ki ben onu yeni cıktı zannediyorum .. neyse pmden biraz mesajlastık bi kac kez basım sıkıstı bazı konularda kendisine ozelden mesajlar attım oda bana gayet guzel msjlar atmıstı, bu yukarıdaki link konusunda attıgım mesaja kendisinin yanıtı su sekildedir :
<div class='quotetop'></div><div class='quotemain'><span style="font-size:8pt;line-height:100%">
Re:dosya yukleme konusunda yardım, Jan 8 2006, 03:36 AM</span> <div align="right">
http://www.maxicep.com/forums/index.php?CODE=05&act=Msg&MSID=46268&VID=in http://www.maxicep.com/forums/index.php?CODE=04&act=Msg&MID=22147&MSID=46268</div>
<span style="font-size:8pt;line-height:100%">Albay
Grup: Yönetici
Mesajlar: 2,266
Üye No: 22,147
Üyelik: 22-July 05
</span>
<span style="font-size:8pt;line-height:100%">
</span>hocam ben bu işi bırakıyorum heves filan kalmadı bişey yapalım dedik elimize yüzümüze bulastırdık sen saol eksik olm basımızdan bana kalsak bi uygulama 4 ay sonra gelir. ben yine forumlara cevap yazmaya devam edeyim
Estağfurullah...ne demek...Ben teşekkür ederim...Herşey ha diyince olmuyor...Sen de eklemeye başlarsın...Biraz araştırmacı olman gerekiyor tabiki...Bir sorunun olursa bana sorabilirsin... [/b][/quote]
boylesi herkes için daha ii oldu. seni canı gonulden tbr ederim ustadım