MSN Messenger MSNim gitti


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

buyuleyici_kiz

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar biri tehdit etti inanmadım ama doğruymuş msn adresini kapatırım dedi ve kapattı oturum açarken hesabınızda bir sorun oluştu yazısını alıyorum mailime geri girebildim herşey gitmiş ama msn aynı parola ile açılmıyor :help:
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
yardimci olabilirim
mesela

burayi ziyaret edebilirsin
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Hack'lemişler muhtemelen. :vur:
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
hacklemisler evet
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
allaalla milletin ne başının zoru war msn hackliolar yaa :vur:
 
FrontmaN

FrontmaN

Üye
bence freezy yaptılar ben de gıcık olduğum msn adreslerini bu program ile 2-3 günlüğüne donururum hacklemek için fake ya da trojen yedirmek gerekir
 
_aLTaN_

_aLTaN_

Üye
Originally posted by joker_bgli@Oct 1 2005, 02:42 AM
Arkadaşlar biri tehdit etti inanmadım ama doğruymuş msn adresini kapatırım dedi ve kapattı oturum açarken hesabınızda bir sorun oluştu yazısını alıyorum mailime geri girebildim herşey gitmiş ama msn aynı parola ile açılmıyor :help:
[post=182259]Quoted post[/post]​
Eger mailler açılıyorsa aynı şifreyle msnde açılmak zorunda..
Msnden kaynaklanan bi sorun olduguna eminim..
İstersen bana ulaş pm ya da msnden yardımcı olmaya çalışırım
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
altan adamın msn hacklenmiş msnden nasıl ulaşsın :kop:
 

paratoner

Üye
belki baska msn i vardir ve ya yeni msn alir geçici olarak ;)
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Sanırım dondurmuşlar.. :vur:
 
_aLTaN_

_aLTaN_

Üye
Originally posted by joker_bgli+Oct 1 2005, 02:42 AM--><div class='quotetop'>QUOTE(joker_bgli &#064; Oct 1 2005, 02:42 AM)</div><div class='quotemain'>Arkadaşlar biri tehdit etti inanmadım ama doğruymuş msn adresini kapatırım dedi ve kapattı oturum açarken hesabınızda bir sorun oluştu yazısını alıyorum mailime geri girebildim herşey gitmiş ama msn aynı parola ile açılmıyor :help:
[post=182259]Quoted post[/post]​
[/b]

Demiş arkadaşımız.Yani hotmail.com a girdiğinde açabiliyor.

<!--QuoteBegin-NeedLeFLuff
@Oct 1 2005, 11:33 AM
altan adamın msn hacklenmiş msnden nasıl ulaşsın :kop:
[post=182362]Quoted post[/post]​
[/quote]
Ama aynı şifre msnde açılmıyor.BElki halledebilirim diye soledim.

Umarım anlatabilmişimdir ;)
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
joker_bgli arkadasimizin
MSN&#39;i ni kurtarmis bulunmaktayim
tekrar ayni sifreyle girebilir
 
MagNum

MagNum

Üye
Ben anlamam ole hack mack ne o 8)
 
midnight

midnight

Üye
Originally posted by jewel_ma20@Oct 2 2005, 01:47 AM
joker_bgli arkadasimizin
MSN&#39;i ni kurtarmis bulunmaktayim
tekrar ayni sifreyle girebilir
[post=183071]Quoted post[/post]​
Eline sağlık helal... ;;)
 
Caine

Caine

Üye
hesap dondurmuşlar :ehe:
düzeldiğine sevindim ;;)
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Bravo jevel_ma :bravo: Sanada geçmiş olsun joker_bgli :)
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
walla cok ugrastirdi ya
adama oyledir boyledir diye diye
sonunda ikna ettim
calma sebebi cok aptalcaydi, herif dioki;
kiz benimle konusmak istemedi&#33;&#33; ondan hackledim...
Allahim ne adamlar var yaa&#33;&#33;&#33;&#33;....
neyse maili kurtardik ya ;)
 
Caine

Caine

Üye
sende :vur: caksaydın bi tane :DD o pazular sende varken herkes korkar :DD
 
_aLTaN_

_aLTaN_

Üye
Eger mail dondurulduysa hacklemeye ne gerek war anlamadım doğrusu :wacko:

Biraz bildiğim kadarıyla bi msn donduruldugunda çalınmış olmaz&#33;Şifreside değişmez&#33;
Geçici bi süre girilemez sadece
YAnlış mı biliorum yoksa :wacko:
 
MagNum

MagNum

Üye
Hiç anlamam oladabilir olmayadabilir ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
14
Cevap
0
Görüntüleme
21
Cevap
2
Görüntüleme
155
Yavuz Selim Baltacı




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt