msn'deki (et) işareti çıkmıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Aziz™

Aziz™

Üye
msn'deki (et) işareti çıkmıyor


alt gr + q yaptığımda bu çıkıyor.bu işaret alt + 64 yapıncada çıkıyordu oda olmuyor shift + 2 yapıyorlar bazen oda olmadı.bu durumda ne yapılabilir.yardımcı olursanız sevinirim
 


Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Windows Live Messenger' ın haricinde 3.parti bir program yüklenmiş bilgisayara. Yüklenen programın yönetim giriş panelinin kısayoluda Alt Gr + q Büyük ihtimalle bilgisayarda yapılanları bir bir kayıt altına tutan bir program bu. Senden başka bilgisayarı kullanan birisi varsa eğer. Bu programı yükleyen kimse ona söyliyeceksin ya programı kaldıracak yada programın yönetim paneline giriş kısayolunu değiştirecek. Parolayı bilmiyorsan eğer şuan için senin yapabileceğin birşey yok.
 
Aziz™

Aziz™

Üye
teşekkür eederim kardeşim Allah razı olsun
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Rica ederim lafı bile olmaz... :)
 


Üst Alt