Windows Live Messenger' ın haricinde 3.parti bir program yüklenmiş bilgisayara. Yüklenen programın yönetim giriş panelinin kısayoluda Alt Gr + q Büyük ihtimalle bilgisayarda yapılanları bir bir kayıt altına tutan bir program bu. Senden başka bilgisayarı kullanan birisi varsa eğer. Bu programı yükleyen kimse ona söyliyeceksin ya programı kaldıracak yada programın yönetim paneline giriş kısayolunu değiştirecek. Parolayı bilmiyorsan eğer şuan için senin yapabileceğin birşey yok.