Ben msnye tıkladıqımda Windows Live Messenger bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor.Bu durumdan dolayı özür dileriz
işleminiz yarım kaldıysa,üzerinde çalıştıgınız bılgıler kaybolmuş olabilir
Lütfen bu sorunu microsoft uygulamasına bıldırın .
Windows Live Messenger uygulamasını qeliştirmemize yardımcı olmak üzere qönderebileceğinız bir hata raporu oluşturduk .Bu raporu qizli ve imzasız olarak işleme koyacaqız .
Hata Raporu Göner Gönderme
ßu çıkıo ... Ne yapmam qeRekiR ßiRi SöyLeyeßiLiR mi ... Coqk ACİL :S

