ilkerkurt
Üye
Msn de mesaj bombardımanı (msn flood)
Aşağıdaki dosyayı indirip rarlı dosyayı açtıktan sonra Choose Window yazan yerde açık olan pencereleri göreceksiniz burada kime flood yapmak istiyorsak o kişiyi seçiyoruz ardından Enter Text yazan yere arkadaşımıza durmaksızın göndereceğimiz içeriği yazıyoruz No Of Times yazan yere yazdığımız mesajın kaç kere yollanmasını istiyorsak o sayıyı giriyoruz ve son olarak flood yapmaya başlamak için Fack It! butonuna tıklıyoruz.. İyi eğlenceler 



Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
