MSN Messenger Msn de mesaj bombardımanı (msn flood)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ilkerkurt

ilkerkurt

Üye
    Konu Sahibi
Msn de mesaj bombardımanı (msn flood)
Aşağıdaki dosyayı indirip rarlı dosyayı açtıktan sonra Choose Window yazan yerde açık olan pencereleri göreceksiniz burada kime flood yapmak istiyorsak o kişiyi seçiyoruz ardından Enter Text yazan yere arkadaşımıza durmaksızın göndereceğimiz içeriği yazıyoruz No Of Times yazan yere yazdığımız mesajın kaç kere yollanmasını istiyorsak o sayıyı giriyoruz ve son olarak flood yapmaya başlamak için Fack It! butonuna tıklıyoruz.. İyi eğlenceler :ehe:ehe

 
  • Beğen
Tepkiler: farukerhan
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt